معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 14 از اجرای طرح ساماندهی دست فروشان در غالب انضباط اجتماعی به محوریت آسمان آبی و زمین پاک خبر داد.

روح‌الله بیداد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 14 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گلایه و اعتراض کسبه از وجود وانتی‌ها در منطقه اظهار کرد: این جلسه با هدف ساماندهی دست فروشان با حضور 183 کاسب مغازه‌دار معترض به وانتی‌ها برگزار شد.


وی تصریح کرد: از این رو، به کسبه‌ها پیشنهاد شده است تا مغازه‌دارانی که در یک خیابان اصلی هستند برای تهیه مایحتاج خود با همکاری یکدیگر روزانه به جای استفاده از چندین خودرو از یک وسیله نقلیه استفاده کنند.


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 14 در راستای حمایت از زمین پاک و آسمان آبی تأکید کرد: کسبه‌ها می‌توانند با همکاری یکدیگر و با استفاده از یک وسیله نقلیه موجب تردد خودروهای کمتری شده تا از آلودگی هوا و ترافیک سنگین جلوگیری شود.

بیداد در ادامه گفت: استفاده از یک وسیله نقلیه هم موجب صرفه‌جویی در هزینه حمل‌ونقل بار می‌شود و هم قیمت تمام شده میوه و تره‌بار نزول می‌یابد و شهروندان می‌توانند با هزینه کمتر مایحتاج خود را خریداری کنند.

وی در خصوص اطلاع‌رسانی این طرح به شهروندان گفت: کیسه‌هایی را بین کسبه‌ها توزیع کرده‌ایم با عنوان هر گونه خرید از وانتی‌ها تضییع حقوق شهروندی است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 14 در پایان گفت: کسبه‌ها نیز باید با اخلاق‌مداری و توجه به مردم در جهت اطلاع‌رسانی بهتر به شهروندان این طرح را فرهنگ‌سازی کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار