سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: مسئولان درصدد هستند تا هرچه زودتر مشکلات را حل نمایند و امیدوارم بتوانیم این تیم را به روزهای خوب باز گردانیم.

علیرضا مرزبان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت تیم پدیده اظهار داشت:
در هر صورت مسائل مالی به ما ضررهای وارد کرده است اما ما یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم و این تیم هنوز به هواداران تعلق دارد و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم و این تیم را از این شرایط خارج و به روزهای خوب بازگردانیم.

وی بیان کرد: بطور حتم نتایج اخیر کمی نگران کننده بوده است اما آنچه مهم خواهد بود این است که ما باید هرچه زودتر روند تیمی خود را درست کنیم تا بتوانیم موفق باشیم و از طرفی دیگر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان ما را ناراحت کرده است اما مسئولان در صدد هستند تا این مشکلات را حل نمایند و مطمعناً این مسائل به زودی حل خواهد شد.

مرزبان، درباره اینکه رضا حقیقی به دلیل نگرفتن مطالباتش ناراحت است عنوان کرد: ما  جلساتی را با مدیر عامل باشگاه و کمیته انضباطی برگزار کردیم و قرار است تصمیماتی درباره این موضوع اتخاذ شود. ما مجموعه‌ای سالم و بدون حاشیه هستیم و می‌خواهیم که مسائل را به شکل حرفه‌ای به جلو بیاوریم به همین خاطر قرار است که با حقیقی نیز جلسه‌ای را داشته باشیم.

وی بیان کرد: تمرینات تیم همچنان با قدرت دنبال می‌شود و به احتمال فراوان یک بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد و البته هنوز حریف ما مشخص نشده است اما برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان این بازی تدارکاتی را برگزار می‌نماییم.

سرمربی تیم پدیده درباره اینکه بازیکنان خارجی به خاطر دریافت نکردن مطالبات خود قهر کرده‌اند افزود: باید بگویم زوران بعد از 3 روز استراحت از صربستان به مشهد برگشته و درتمرینات تیم شرکت می‌کند. بهادر نسیف اف هم مشکلی ندارد. اما ایگور پراهیچ و میلان یووانویچ از دریافت نکردن مطالبات خود ناراحت هستند. البته با ایگور صحبت‌هایی را انجام داده‌ام و قرار بر این شد که این بازیکن نیز زودتر به جمع تیم بازگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرزبان ، پدیده ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار