سرمربی آرسنال شاگردانش را در شکست برابر موناکو مورد نکوهش قرار داد.

ونگر: در بازی عجله کردیم/ افتضاح ترین دفاع را داشتیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در خانه خود( امارات) نتوانست به پیروزی دست یابد و شاگردانش آرسن ونگر فرانسوی نتیجه را 3 بر 1 به  موناکو واگذار کردند.

پس از این دیدار آرسن ونگر، بازی شاگردانش را در این مسابقه ناامید کننده توصیف کرد و گفت: واقعا شب وحشتناکی بود که ما موقعیت‌هایمان را از دست دادیم و دفاع تقریبا کشنده ای  در  این دیدار از خود نشان دادیم.

اولین گلی که ما دریافت کردیم تا حدی ناامید کننده بود و یادآور شکست برای ما بود اما به واقع دریافت گفت دوم و سوم برای ما کشنده محسوب می شود.

ما نمی‌توانیم گلی مانند این( گل سوم) دریافت کنیم، تعادل خوبی در این بازی نداشتیم، وقتی که توپ را از دست می دادیم متلاشی می شدیم، ما در این دیدار ناامید کننده ترین دفاع را داشتیم، دفاعی که گویی هیچ چیز در چنته ندارد و این شبیه به این است که گویی ما کنترل عصبی و عقلانی خود را در بازی از دست داده ایم، بیشتر بازیکنان احساس بازی می کردنند و از مغزشان و فکرشان بهره ای نمی‌برند و متاسفانه در این حالت هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و نمی‌شود کاری را پیش برد.

از لحاظ ذهنی نیز ما آمادگی کامل برای حضور در این مسابقه نداشتیم، امیدوارم که ما ( بازیکنان تیم آرسنال) دیگر انقدر متکبر و از خود راضی نباشند اصولا وقتیکه شما به دنبال چیزی باشید هر اتفاقی رخ می دهد.

ما در این مسابقه عجله کردیم با ذهنیت متفاوت راهی این دیدار شدیم و صبر و شکیبایی لازم را نداشتیم، چرا که این مسابقه ای است که در 180 دقیقه خلاصه می شود.

هم اکنون ما کار بسیار دشواری پیش رو داریم جبران سه گل و پیروزی با این اختلاف کار بسیار دشواری است ما شانس بسیار کمی برای صعود داریم اما مهم نیست که اندازه آن چقدر است، ما با قدرت به سمت آن می رویم و کارمان را انجام می دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار