فرماندار شهرستان پردیس گفت: زیر ساخت‌ها در حوزه آب و فاضلاب و سایر بخش‌ها در شهرک طلائیه بومهن متناسب با بارگذاری جمعیت در این منطقه رشدی نداشته است.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرک طلائیه بومهن گفت: زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی و خمات شهری در شهرک طلائیه بخش بومهن این شهرستان از ساختار مناسبی برخوردار نمی باشد .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : مشکل آب و فاضلاب و تخلیه زباله از عمده ترین کمبود‌ها و مشکلات در شهرک طلائیه بومهن است و متولیان این امر با وجود اخطارهای فرمانداری وظایف خود را به خوبی انجام نداده اند .

حیدری با تاکید بر عدم توازن بین شکل و شمایل زیر ساخت‌ها با افزایش جمعیت در شهرک طلائیه بومهن، اضافه کرد: خدمات زیر بنایی متناسب با استقرار جمعیت در این شهرک پیش نرفته است و این امر نارضایتی مردم و ساکنین شهرک طلائیه را به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: اوایل سال از سوی فرمانداری شهرستان به شهرداری بومهن در راستای رفع کمبود‌ها در حوزه های آب و فاضلاب و تخلیه زباله داده شد ولی تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است .

انتهای پیامزا/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امامدوست
۱۵:۴۹ ۲۵ تير ۱۳۹۷
باسلام من ساکن بومهن هستم چرا مشکلات ما هرگز رسیدگی نمیشود ۱سگهای ولگرد۲ زباله۳نخاله۴آتش زدن زباله و سیم ممنون میشم پیگیری شود درضمن باید ضایعاتی ها را جم کنید چون هم انبار میکنند همآب شیرین آشامیدنی راروی انها میریزن تا سنگین شود واقعن ظلم با این بوهران تاز وقتی باد میاد پراکنده میشود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۱۲:۳۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باعرض سلام بنده بعد از ۴۰سال زحمت امدم توشهرک طلاییه بومهن اپارتمان خریدم سند دار باپایان کار وقسط بانکی حالا بعد از ۸سال که داریم قسط بانکی روپرداخت میکنیم امدن میگن اینجا جزمنابع طبیعی هستش وقابل خرید وفروش نیستش وسند هاش اعتبار نداره .اخه این عدالت هستش
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۲۰:۱۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
ازساکنین شهرطلایه بومهن هستم 8سال هستش که ازتهران باهزارامید وارزو به این قسمت ازشرق ازتهران امدیم اما متاسفانه با قول هایی که مسعولان دادن کوچکترین امکانات وتوجه ای به این شهرک نمیکنن