یزد؛

602 كيلو موادمخدر قبل از ورود به يزد توقيف شد

فرمانده انتظامي استان يزد از كشف 602 كيلو ترياك و حشيش و دستگيري شش تن از سوداگران مرگ در عمليات ماموران پليس اين استان خبر داد.

602 كيلو موادمخدر قبل از ورود به يزد توقيف شدبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد سردار "ايرج كاكاوند" درباره اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد در راستاي فعاليت ذاتي خود و مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، از بارگيري و انتقال يك محموله سنگين موادمخدر از سمت شرق كشور به استان هاي مركزي مطلع شدند.

وي ضمن تاكيد بر انجام كار اطلاعاتي و شناسايي خودروهاي حامل اين محموله خاطر نشان كرد: عوامل پليس ضمن شناسايي خودرو هاي قاچاقچيان در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه آنها را در محورهاي مواصلاتي ورودي استان متوقف و دستگير كردند.

سردار كاكاوند ضمن اشاره به كشف 602 كيلو موادمخدر از خودروهاي قاچاقچيان تصريح كرد: در بازرسي انجام شده توسط ماموران پليس، 364 كيلو حشيش و همچنين 238 كيلو ترياك كشف و شش تن از سوداگران مرگ دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه ضمن تاكيد بر ماموريت ذاتي پليس در برخورد و مقابله با قاچاقچيان و سوداگران مرگ تصريح كرد: يكي از اولويت هاي مهم پليس استان يزد برخورد با باندهاي وارد كننده موادمخدر است به نحوي كه در اين راستا از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 21 تن انواع موادمخدر توسط ماموران پليس اين استان كشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: قاچاق ، مواد مخدر ، توقیف ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.