مهدیان عنوان کرد

اتمام ساخت واحدهای زلزله‌زده «بشاگرد»

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: ساخت واحدهای زلزله زده بشاگرد با تامین به موقع اعتبارات به صورت صد در صد به اتمام رسیده است.

عزیز اله مهدیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه تمامی اعتبارات واحدهای زلزله زده بشاگرد ابلاغ شده است، اظهار داشت: خوشبختانه دولت تمامی اعتبارات لازم را برای بازسازی واحدهای خسارت دیده بر اثر زلزله را به موقع پرداخت کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مهدیان در ادامه افزود: در حال حاضر تمامی واحدهای خسارت دیده در این زلزله صد در صد ساخته شده و تمامی ساختمان‌ها با مقاومت و کیفیت بیشتر بازسازی شده است.

وی در ادامه افزود: در مناطق زلزله زده نیز تمامی ساختمان‌های عمومی از جمله مدارس، کلانتری، مراکز بهداشت و مساجد نیز ساخته شده و ساکنان این مناطق می‌توانند از این واحدها استفاده کنند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به واحدهای سیل زده در مناطق شمالی گفت: طی امسال خوشبختانه دولت تمامی اعتبارات لازم را برای واحدهای سیل زده تامین کرده و هیچ واحدی برای دریافت تسهیلات مشکلی ندارد.

مهدیان تصریح کرد: سازمان مدیریت و راهبردی اعتبارات لازم را تخصیص داده و به بانک‌ها نیز ابلاغ کرده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار