معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی مسکن‌های روستایی آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات این تسهیلات را دریافت کنند.

عزیزاله مهدیان در گفتگو با مهدیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اعتبارات مسکن روستایی همانند سالهای قبل به تصویب رسید گفت: در حال حاضر تهسیلات 15 میلیون تومانی مسکن روستایی با کارمزد 5 درصد در تمامی شعب بانک صادرات به متقاضیان پرداخت می‌شود. 

وی افزود: تمامی اقدامات لازم جهت پرداخت این تسهیلات آغاز شده و متقاضیان هم اکنون می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادارت در استان‌ها این تسهیلات را دریافت کنند. 

مهدیان  توضیح داد: تا کنون تعداد زیادی از متقاضیان تسهیلات 12 میلیون و 500 هزار تومانی دریافت کرده و اقدام به نوسازی واحدهای خود کرده‌اند. 

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن اظهار داشت: در طول امسال حدود 70 هزار واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری  رسیده و در حال حاضر ساخت تعداد دیگری از واحدهای مشسکن روستایی آغاز شده که ظرف یک سال اینده به بهره‌برداری می‌رسد. 

مهدیان تصریح کرد: در استان‌های گرمسیر مانند سیستان و بلوچستان، کار ساخت واحدها به دلیل متعادل بودن هوا با سرعت بیشتری انجام می‌شود و واحدها سریعتر تحویل داده می‌شود. 

وی در ادامه به پرداخت اعتبارات واحدهای خسارت دیده بر اثر زلزله و سیل در استان های شمالی و جنوبی اشاره کرد و گفت: اعتبارات این واحدها تصویب شده و برای بازسازی واحدها 20 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.  

انتهای پیام/  
برچسب ها: مسکن روستایی ، وام ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار