سرمربی تیم والیبال شهردرای تبریز گفت: ما توانستیم تیم بزرگ و مدعی متین ورامین را شکست دهیم، اما این پایان کارمان نیست.

بناکار: دریافت حریف با سرویس‌های محکم از کار افتادعادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم متین ورامین یک تیم بزرگ و صاحب نام است، بازیکنان تبریز در اولین دیدار پلی آف بسیار خوب ظاهر شدند و در تمامی پست‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.  
 
وی گفت: علیرضا بهبودی به عنوان یک پاسور باتجربه توانست با پاس‌های خوب خود دفاع حریف را متزلزل کند. میکائیل تاجر هم از دیگر بازیکنانی بود که در این برد نقش قابل توجهی داشت.  
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: با توجه به‌شناختی که از بازیکنان تیم متین دارم، به جرات می‌گویم که دیروز روز آن‌ها نبود، به طور حتم ما در تبریز و در هفته دوم لیگ کار سختی را در پیش داریم. در بازی این هفته با زدن سرویس‌های مستحکم و هدفمند و بهره گیری از نقطه ضعف دریافت اول حریف بر امتیازات خود اضافه کردیم. با توجه به این موضوع دریافت ضعیف حریف باعث شد تا توپ به خوبی به دست پاسور نرسد و در نتیجه برنده میدان شویم.  
 
بناکار گفت: هدف اصلی ما راهیابی به جمع چهار تیم بر‌تر رقابت هاست، ولی باید بگویم که متین ورامین تیمی نیست که در تبریز به راحتی موفق به برد آن‌ها شویم. ما کار سختی در پیش داریم. این برد انگیزه بازیکنان تیم را تا حد قابل توجهی بالا برده است.  
 
بناکار خاطرنشان کرد: ورامین و تماشاگرانش سبک خاص تشویق خود را دارند، تنها مشکلی که ما در این دیدار داشتیم، این بود که در چندین مورد هواداران داخل زمین اشیاء از جمله سنگ پرتاب می‌کردند که این مسئله باعث شد تا حداد ناظر بازی ۲ الی ۳ بار بازی را متوقف کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار