سفیر سابق ایران در مکزیک مطرح کرد؛

فرمایشات مقام معظم رهبری راهنمای دولت و ملت ایران است/ اقتصاد مقاومتی؛ تنها راه مقابله با تحریم‌ها

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: فرمایشات "مقام معظم رهبری" چراغ راهنمای دولت و ملت ایران است، چراغی که با روشنایی خود راه را از بیراهه نشان داده و مسیر موفقیت ملت را روشن و تبیین می‌نماید.

///"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با رهنمودهای "مقام معظم رهبری" در جمع هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، گفت: اگر غربی‌ها به این نتیجه برسند که اقتصاد ایران و معیشت مردم با تحریم اقتصادی لطمه می‌بیند، لذا نه تنها آن را حذف نمی‌کنند بلکه استفاده از این اهرم را کارآمد ارزیابی کرده و به آن ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: در این صورت چماق تحریم‌ها تا جایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا آن‌ها به تمام اهداف خود برسند، یعنی ایران را دوباره تحت سلطه خود درآورند و منابع کشورمان را غارت کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار داشت: حتی اگر ایران تمام پیچ و مهره‌های فناوری هسته‌ای خود را باز کند و همچون قذافی آن را تحویل آمریکا دهد، باز هم آن‌ها دست از سر ایران برنخواهند داشت.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است، یعنی این که ایران بتواند در مقابل فشارها و تهدیدات مقاومت کرده و حتی آن‌ها را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کند.

وی افزود: در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی عملاً دیوار تحریم‌ها فرو خواهد پاشید، زیرا زیان غرب در بحث تحریم‌ها بیشتر از زیان ایران خواهد بود و اگر آن‌ها ببینند که تحریم‌ها اثر ندارد قطعاً لزومی برای ادامه آن نمی‌بینند.

سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار داشت: ما باید بدانیم که با یک دشمن واقعی طرف هستیم. دشمنی که مقامات آن بارها اعلام کرده‌اند ایران خوب، ایرانی مرده است و هرگز نباید در دشمن‌شناسی خود دچار توهم شویم.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راهنمای دولت و ملت ایران است، چراغی که با روشنایی خود راه را از بیراهه نشان داده و مسیر موفقیت ملت را روشن و تبیین می‌نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عمل به این رهنمودها راهکار پیشرفت هرچه سریع‌تر کشور در ابعاد مختلف است و دشمنان را به عقب‌نشینی و تسلیم نسبت به حقوق ایران واخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار