۵۵۰ تن میوه شب عید در ساری توزیع می شود

بتوزیع۵۵۰ تن میوه شب عید در مرکز مازندرانه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، معاون فرمانداری ساری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: روزانه ۲۰ تن مرغ با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان ساری از اول اسفند در فروشگا هها و کانکس های سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری ساری توزیع می شود.

حسینی افزود: در راستای تنظیم قیمت مرغ در سطح شهر ساری، سازمان جهاد کشاورزی اقدام به توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی شش هزار و ۵۰ تومان کرده است.

به گفته معاون فرمانداری ساری روزانه ۲۰ تن مرغ با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان ساری از اول اسفند در فروشگا هها و کانکس های سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری ساری توزیع می شود و توزیع مرغ منجمد در بازار تا پایان امسال با توجه به میزان تقاضای شهروندان ادامه خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت فرا رسیدن سال جدید از ۱۱ اسفند در درمحل سالن وفائیان واقع در کیلومتر ۷ جاده ساری نکا برگزار خواهد شد افزود: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و تهیه مایحتاج عموم مردم خصوصاً پوشاک، کیف وکفش وآجیل با قیمت مناسب نمایشگاه های فصلی جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ودسترسی آسان مردم به مبادی عرضه را ضروری است.

انتهای پیام /ب

برچسب ها: ساری ، عید ، میوه ، توزیع ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.