محصص: برای داشتن فوتبالی موفق باید تلاش کرد

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از مسئولین آموزش استان‌ها خواست تا مربیان و بازیکنان خوبی را تربیت کنند تا آینده فوتبال ایران تامین شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی محصص، عضو کمیته فنی و توسعه با حضور در جمع مسئولان آموزش استان‌های کشور گفت: ما وظیفه داریم کار کنیم برای آینده فوتبال کشور. یا استعدادیابی و پرورش صحیح بازیکنان این اتفاق رخ خواهد داد. استان‌های کشور باید استعدادیاب های خوبی را تربیت کنند و بازیکنان مستعد را زیر نظر بگیرند و با آموزش صحیح بتوانند بستر رشد و توسعه را برای فوتبال فراهم کنند. شما مسئولان استان‌ها نقش بسیار مهمی در بحث مدیریت دارید. با مدیریتی قوی می‌توانید بحث آموزشی را رونق ببخشید.

وی در ادامه بیان کرد: هفته گذشته نشستی را با رئیس سازمان لیگ برتر برگزار کرده و از وی درخواست داشتیم تا 16 تیم لیگ برتری حتما آکادمی فوتبال داشته باشند که خوشبختانه این پیشنهاد با استقبال تاج روبه رو شد. ما باید برای آینده موفق فوتبال کار و تلاش کنیم.

محصص ادامه داد: در برخی مواقع با این جمله که ایران بازیکنان مستعد ندارد یا استعدادیاب های خوبی نداریم اصلا موافق نیستم. سردار آزمون، سروش رفیعی، پور علی گنجی و بسیاری دیگر از بازیکنان جوان حاصل تربیت و آموزش صحیح استعدایاب‌های ما بوده‌اند که اکنون افتخار آفرینند. باید با تمرکز و برنامه ریزی پیش رویم تا فوتبال خوبی داشته باشیم. فوتبالی که با علم و منطق و تربیت صحیح استعدادها پیش رود بدون شک موفق خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار