محصص: با تکیه به اقتصاد دولتی، آینده‌ای در فوتبال نداریم

مدرس فوتبال ایران گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر خصوصی‌سازی در فوتبال ما رخ دهد وگرنه با این اقتصاد دولتی در فوتبال به جایی نمی‌رسیم.

محصص: با تکیه به اقتصاد، دولتی آینده‌ای نداریم/ در سپاهان تیم بزرگتر ازبازیکن استمرتضی محصص کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در لیگ چهاردهم یکی از محدود فصل‌های خوب لیگ برتر ایران بود و ما در این فصل به استاندارد بین‌المللی نزدیک شدیم و امیدوارم بتوانیم خیلی زود هم تراز لیگ حرفه‌ای ژاپن شویم و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در این فصل لیگ برتر مربیان جوان و باانگیزه‌ای داشتیم و خیلی خوب توانستند تیمهای خود را در ابتدای فصل آماده کنند و تا پایان فصل تیم خود را با انگیزه وارد زمین کنند اما مساله مهم در ایران نداشتن بازاریابی در فوتبال است و با تاکیه بر اقتصاد دولتی آینده‌ای نداریم و به جایی نمی‌رسیم و امیدوارم خصوصی‌ هر چه سریع‌تر در فوتبال ما اتفاق بیافتد چرا که بدون امکانات آینده لیگ ما بهتر نخواهد شد.

محصص در خصوص قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم ابراز داشت: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم بزرگی است و درسته که علاقمندان کمتری نسبت به سرخابی‌ها دارد اما از مدیریت قوی برخوردار است و بازیکنان برای تیم تعیین تکلیف نمی‌کنند و تیم بزرگتر از بازیکنان است و سپاهان الگوی خوبی در تیم داری ایران است.

این کارشناس فوتبال در خصوص معرفی بازیکنان شاخص در لیگ امسال اعلام داشت: پدیده‌های و بازیکنان جوان خوبی در لیگ امسال بروز کردند اما به دلیل نداشتن امکانات سخت‌افزاری مناسب نمی‌توان آنها را با پدیده‌ای اروپایی خوبی را نوید می دهند.

وی در خصوص تیمهای سقوط کرده به لیگ دسته اول ابزار داشت: کار برای این تیمها تمام نشده و دوباره می‌توانند قدرتمندانه به لیگ برتر صعود کنند اما در همه جای جهان تغییر سرمربی در نیم فصل کمتر جواب می‌دهد و تیم پیکان تهران از این تغییر سرمربی زیان دید.

وی ادامه داد: فرهاد کاظمی با شوکی که به بازیکنان تیم فوتبال راه آهن داد توانست این تیم را از سقوط حتمی نجات دهد.
مرتضی محصص در خصوص لیست اعلام شده کی‌روش برای حضور در تیم ملی کشورمان ابزار داشت: من این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و کی‌روش مربی زیرک و دانایی است و به دلیل برخی انتقادها از نیروی جوان در تیم ملی دعوت نکرده است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم این جوانها در کنار بازیکنان با تجربه خودشان را نشان دهند و آینده تیم ملی کشورمان را تضمین کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: محصص ، سپاهان ، بازیکن ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار