آگهی مزایده پرسپولیس این روزها سوژه اصلی فوتبال در آخرین ماه سال 93 هنوز پر از ابهام است و البته در این گزارش به مسائلی پرداختیم که کمتر مورد توجه بوده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پس از اینکه خریداران بنا بر دلایلی تصمیم گرفتند پاکت های پیشنهادی خود را به سازمان خصوصی سازی تحویل ندهند ووقتی برای مدتی دیگر این مزایده تمدید و مقرر شددر برخی شرایط فروش تغییراتی بوجود بیاید تصمیم گرفتیم در نوع آگهی مزایده  پرسپولیس دقیق تر شویم.
 
در آگهی مزایده شماره ثبت شده در طبقه بندی فعالیت های شرکت ها شماره 144442 درج شده است، این در حالی است که تحقیقات ما بر اساس طبقات فعالیت در ثبت شرکت ها،این طبقه به هیچ عنوان به ورزش مرتبط نیست، حال چگونه خریدار یا خریداران می بایستی با خرید شرکت ثبت شده با شماره فوق فعالیت ورزشی انجام دهدند از ابهاماتی است که بر این مزایده وارد است.
 
طبق اطلاع ما در طبقه 41 از طبقات ثبت شرکت ها، فعالیت های ورزشی و فرهنگی لحاظ شده،اما در آگهی شماره  42 حرفی از ورزش نیست و این همان نکته ابهام برانگیز آگهی مزایده پرسپولیس است، شاید خریدار یا خریداران قصد فعالیت ورزشی ندارند یا اینکه آگهی درج شده نیاز به تغییر دارد.
 
برای دیدن لیست طبقات ثبت علائم تجاری اینجا کلیک کنید
 

در واقع  ثبت باشگاه پرسپولیس که شامل فعالیت های اقتصادی و تجاری مربوط به طبقات 35،41،42،43،44،45  با شماره 144444 می باشد که در تاریخ1386/08/02 بوده است و در آگهی  مزایده درج شماره 144442 اعلام شده لذا شاید این اشتباه باعث شد که برخی پاکت ها در میان راه به کشوی صاحبانشان بازگشت.
ثبت شماره 144442مربوط به طبقات 36 الی 40 می باشد که ارتباطی به ورزش ندارد و مربوط به دیگر فعالیت های اقتصادی است.



تکرار/راز شماره 42 مزایده پرسپولیس

تکرار/راز شماره 42 مزایده پرسپولیس

تکرار/راز شماره 42 مزایده پرسپولیس

به هر حال تصور کنید هر طبقه از فعالیت پرسپولی به یک ارگان یا شخص واگذار شود انوقت خریدار طبقه ورزشی می بایستی در آمد زایی خود را از کدام بخش انجام دهد یا ساده تر پرسپولیس پس از خصوصی سازی چند صاحب خواهد داشت و چگونه اداره خواهد شد؟ شایدبا دانستن شرایط فوق با نرسیدن پاکت های خریداران بهتر کنار بیائیم.

 
به هر حال گزارش تکمیلی به همراه توضیح مسئولان سازمان خصوصی سازی را بزودی منتشر خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار