برخی از بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی از گلهای گل نشده گفتند و با وجود این شرایط نسبت به آینده ابراز امیدواری کردند.

پرسپولیسی ها از آینده ای گفتند که دوباره افتخار می آفرینندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و صبای قم برخی از بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی از گلهای گل نشده  گفتند و نسبت به آینده ابراز امیدواری کردند.

عبدی:90دقیقه کاملا مسلط بر توپ و میدان بودیم

حسین عبدی مربی پرسپولیس گفت: در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم . 90 دقیقه کاملا مسلط بر توپ و میدان بودیم. در چند سال اخیر چنین عملکردی را هم از پرسپولیس ندیده بودیم.

وی ادامه داد:خود ما هم ناراحتیم ولی از لحاظ فوتبالی بد بازی نکردیم. اگر این روند را ادامه دهیم بدشانسی‌های ما تمام می‌شود.باید اجازه بدهند این روند را ادامه دهیم تا شرایط تیم بهتر شود.

مربی پرسپولیس در ادامه افزود:قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا باید لخویا را آنالیز کنیم .ما می‌خواهیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم. تیمی مثل لخویا 15 بازیکن که دارای 2 پاسپورت جداگانه هستند دارد. بازیکنانی که اصالتا قطری نیستند و برای کشورهایی مثل فرانسه، آفریقا و ... هستند. البته لیگ قطر  کیفیت فنی بازیکنان ایرانی  را ندارد.

صادقیان:حق با هوادران است اما اینطور نمی ماند/در لیگ قهرمانان بهترین می شویم

پیام صادقیان  گفت: متاسفانه  هر چه زدیم  گل نشد .روز بدشانسی ما بود.قبول دارم بازی باید به نفع ما تمام می شد.

وی ادامه داد:‌ از بازی خودم راضی نیستم البته پس از مدت‌ها آمدم و هنوز به شرایط بازی نرسیده‌ام. بازی به بازی بهتر می‌شوم و به شرایط ایده‌آل خواهم رسید.

وی ادامه داد: شرایط تیم خوب است و با بازی امروز به آینده پرسپولیس خوش‌بین هستم و امیدوارم هفته‌های آینده با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

صادقیان در مورد اعتراض هواداران گفت:‌باید به هواداران حق داد که عصبانی شوند اما هوادار هم باید بداند که بازی 90 دقیقه دست پرسپولیس بود اما در مجموع به آنها حق می‌دهم.

وی افزود:واقعا در این شرایط امتیاز‌ها به راحتی از دست می‌رود. ما همه کار می‌کنیم و بازیکنان تمام خواسته‌های کادر فنی را انجام می‌دهند ولی نتیجه نمی‌گیریم.

وی گفت: تلاش می کنیم در ادامه لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا بهترین باشیم.

امید عالیشاه :دنبال حرف نیستم اما تغییر کادر فنی فایده‌ای ندارد/لیگ قهرمانان در راه است ولی موفق خواهیم بود

امید عالیشاه ادامه داد: ما موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. شما به من بگویید آیا پرسپولیس بد بازی کرد؟ ما خوب بازی کردیم.

وی عنوان کرد:فوتبال امروز قابل مقایسه با  سال‌های قبل نیست.شما ببینید تمام تیم‌ها بازیکنان جنگنده و دونده‌ای را جذب کردند. چرا ما را با تیم‌های سال‌های قبل مقایسه می‌کنید؟

وی  اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم.  ما از دقیقه 1 تا 90 حمله کردیم اما توپ‌مان به گل نرفت.

وی در ادامه با تاکید بر لیگ قهرمانان که در راه است گفت:لیگ قهرمانان آسیا با تمام جذابیت هایش در راه است . ممکن است سخت باشد و برای هواداران اهمیت ویژه ای داشته باشد ولی موفق خواهیم بود.

عالیشاه در پایان  تغییر کادر فنی را بی فایده عنوان کرد.

سوشا مکانی : ما از حریف‌ سرتر بودیم ولی توپ‌هایمان گل نشد

دروازه بان پرسپولیس گفت: خود ما هم خسته شدیم از بس گفتیم توپ‌های ما گل نمی‌شود.

وی ادامه داد:امروز بیش از 10 موقعیت گل ایجاد کردیم اما چه فایده‌ای دارد وقتی توپ‌های ما گل نشود نتیجه نمی‌گیریم.

وی اظهار داشت: نمی‌دانم این مسئله چه دلیلی دارد که موقعیت های ما گل نمی شود. در جریان بازی دیدید که همه‌جوره برتر از حریف بودید. مثل 6-7 بازی گذشته توپ‌های ما درون دروازه نرفت.

مکانی افزود: از لحاظ فنی هیچ چیزی کم نداریم و حتی بهتر از بازی مقابل پدیده بازی کردیم. این نتایج باعث می‌شود که در آخر فصل افسوس این بازی‌ها را بخوریم.

حمید‌رضا علی عسگر: موقعیت داشتیم ولی هر کاری کردیم گل نشد

وی ادامه داد:اگر بازی ما را آنالیز کنند مشخص می‌شود چقدر موقعیت‌های مناسبی داشتیم . متاسفانه تلاش‌های ما نتیجه نمی‌دهد.

مدافع پرسپولیس در مورد دیدار مقابل لخویا اظهار داشت: اگر این بازی را مقابل لخویا انجام دهیم و 30 درصد موقعیت‌هایمان گل شود با اختلاف دو سه گل شکست می‌دهیم.

علی‌عسگر  اظهار داشت: مگر در یک فصل چند مدیر عوض می‌شود.پس تیم کی باید به ثبات برسد.درست است بازیکن در این مورد نظر نمی دهد ولی ماهم آرامش خیال می خواهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار