قائم مقام وزير بازرگانی عراق :

انتظار استقبال گسترده‌ای را از شرکت‌های ايرانی نداشتيم

حبيب الموسوي قائم مقام وزير بازرگاني عراق با بيان اينکه انتظار چنين استقبال و مشارکت گسترده اي را از سوي شرکت‌هاي ايراني براي حضور در نمايشگاه اختصاصي ايران در بغداد نداشتيم، اظهار داشت : در زمينه برق، شيرآلات، دارو و تجهيزات پزشکي و... شرکت‌هاي ايراني حضور پررنگي دارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي سازمان توسعه تجارت، قائم مقام وزير بازرگاني عراق گفت: با توجه به شرايط سخت کشور ما، ايران توانسته است خدمات خوبي را به عراق ارائه و به وضعيت ما رسيدگي کند و همچنان اميدواريم که در زمينه‌هاي مورد نياز ديگر نيز شاهد کمک ايران باشيم.

حبيب الموسوي ادامه داد : خوشبختانه دو کشور سطح روابط دولتي بالايي دارند و مايل هستيم آن را بيش از پيش ارتقا دهيم. 

قائم مقام وزير بازرگاني عراق با ابراز تمايل براي تکرار برگزاري نمايشگاه اختصاصي ايران در عراق تصريح کرد: تقاضا داريم به فاصله چند ماه يک بار و در آينده‌اي نزديک چنين نمايشگاه‌هايي برپا شود. 

حبيب الموسوي تاکيد کرد: نمايشگاه اختصاصي ايران در بغداد در وسعت زيادي برگزار شده و نخستين بار است که نمايشگاهي در اين سطح در عراق برگزار مي‌شد و ايران توانايي برگزاري نمايشگاه‌هاي بزرگتر از اين را هم دارد. 

وي افزود : دوست داريم هميشه اين نمايشگاه‌ها برپا شود.

حبيب الموسوي با بيان اينکه مردم عراق به برپايي اين نمايشگاه‌ها نياز دارند، خاطرنشان کرد: بيش از 270 شرکت ايراني در اين نمايشگاه حضور فعال دارند و تمايل داريم در آينده‌اي نزديک سطح روابط و همکاري‌ها در زمينه‌هاي ديگر ارتقا يابد./

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، عراق ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار