نادران در صحن علنی:

"ابتکار" در معاونت سیاسی رئیس‌جمهور اثرگذاری بیشتری داشت تا سازمان محیط زیست/ وی با مسائل سیاسی برخورد می‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: خانم ابتکار اگر به عنوان معاون سیاسی رئیس‌جمهور انتخاب می‌شد بی‌شک اثرگذاری بهتری داشت تا اینکه در حال حاضر رئیس سازمان محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مخالفت با پیشنهاد محمدرضا تابش جهت اختصاص 60 میلیارد تومان به سازمان محیط زیست که نحوه هزینه آن مشخص نیست، گفت: آقای تابش گفت که نباید جوری عمل کرد که همه فکر کنند مجلس در موضوع محیط زیست سیاسی برخورد کرده است.
 
وی افزود: بنده عرضم این است که در سال 1393 مناطق غربی و جنوبی کشور در اثر بی‌مبالاتی مسئولین زیست محیطی و اجرایی کشور دچار عوارض ریزگردها می‌شود و بعد خانم ابتکار بیان می‌کند که وقتی درآمد ما را در لایحه بودجه سال 94 حذف می‌کنند نتیجه‌اش جز این نخواهد شد.
 
نادران با انتقاد از اظهارات رئیس سازمان محیط زیست متذکر شد: ما نفهمیدیم نتیجه حذف یک درخواست دولت در بودجه 94 چرا تاثیراتش در سال 93 بر روی ریزگردها در مناطق جنوبی و غربی مشاهده می‌شود و این مسئله چه بوده که خانم ابتکار این طور سیاسی با موضوع برخورد می‌کند و بعد به ما می‌گویند مجلس نباید در موضوع محیط زیست سیاسی برخورد کند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: مجلس هم به منطق مسئله و هم به فلسفه مسئله نگاه می‌کند و اصل مسئله این است که سازمان‌های مردم نهاد و سازمان محیط زیست بناست از این 60 میلیارد تومان درآمد کسب کنند و خانم ابتکار به جای مبارزه و ایفای نقش خودش در محیط زیست در حال حاضر مشغول سیاسی کردن بنزین وارداتی و به دنبال فعالیت‌های سیاسی خودش است.  
 
نادران در ادامه تاکید کرد:خانم ابتکار اگر به عنوان معاون سیاسی رئیس‌جمهور انتخاب می‌شد بی‌شک اثرگذاری بهتری داشت تا اینکه در حال حاضر رئیس سازمان محیط زیست است.
 
نادران در پایان خاطر نشان کرد: امسال مجلس منابعی را برای سازمان محیط زیست تخصیص داد که توسط دولت هزینه نشده، مردم در حال حاضر عوارض این اقدام دولت را به جان می‌خرند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نادران ، صحن ، علنی ، ابتکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار