رهبر جریان صدر فعالیت گردان‌های لواء الیوم الموعد و سرایا السلام را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، دفتر رئیس پارلمان عراق اعلام کرد: قرار است امروز سه شنبه در ساعت هشت شب فواد معصوم رئیس جمهور، حیدر العبادی نخست وزیر و سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق نشستی برای بررسی آخرین تحولات سیاسی و امنیتی کشور داشته باشند.
 
در این بیانیه آمده است: روسای جمهوری و مجلس و نخست وزیر عراق قرار است در این نشست حادثه ترور شیخ الجنابی و 9 نفر از محافظانش را بررسی کنند.
 
حمایت عضو هیئت رئیسه پارلمان از نیروهای مردمی

 
شیخ همام حمودی عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق در دیدار ناجی شلغم سفیر لیبی در عراق گفت: نیروهای مردمی صفحه سفید و درخشانی در تاریخ عراق رقم زدند و تلاش های این نیروها قابل تقدیر است و برخی تحرکات تاثیری بر آنها ندارد.همه اتهاماتی که علیه نیروهای مردمی زده می شود بی اساس است.
 
وی در ادامه افزود: آنچه در لیبی جریان دارد و قتل و اقدامات جنایتکارانه از سوی گروه های داعش در واقع ادامه اقدامات این گروهک خونریز است.دشمن امروز در لیبی و عراق و منطقه مشترک است و نیاز به افزایش تلاش ها برای تواقف تحرکات این گروه های تروریستی ضروری است.عراق در مسیر درست با وجود شرایط دردناک حرکت می کند.
 
سفیر لیبی نیز از دستاوردهای عراقی ها در همه زمینه ها تمجید کرد.
 
تعلیق فعالیت گروه های نظامی وابسته به جریان صدر از سوی مقتدی صدر
 
شبکه السومریه اعلام کرد: مقتدی صدر فعالیت لواء الیوم الموعد و سرایا السلام را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است و آمادگی خود را برای همکاری با دست اندرکاران برای کشف عامل در حادیه قتل شیخ قاسم سویدان شیخ عشیره الجنابات اعلام کرده است.
 
وی از تشکل الاحرار خواست که با دیگر گروه ها برای وحدت صفوف و ایجاد سند سیاسی تعامل داشته باشد.مقتدی صدر از گروههای سیاسی که از روند خارج شده اند خواست که بازگردند.
 انتهای پیام/زض
منبع:تسنیم

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.