معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: همزمان با اجرای طرح پیشگیری از استعمال دخانیات بیش از 2 هزار بانوی منطقه 19 در این طرح شرکت کردند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین رسول جوادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای بهمن ماه سال 93 طرح بسیج همگانی پیشگیری از استعمال دخانیات در این منطقه اجرا می‌شود اظهار کرد: همزمان با طرح پیشگیری از استعمال دخانیات بیش از 2 هزار بانو در محلات 13 گانه منطقه 19 شرکت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: این طرح باتوجه به اهمیت نقش زنان در خانواده و تأثیرگذاری آنها به عنوان الگوی رفتاری نوجوانان و جوانان با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران از ابتدای بهمن ماه تا نیمه اسفندماه سال 93 در دست اجرا است.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین جوادی تصریح کرد: اجرای صد طرح آموزشی در طرح بسیج همگانی پیشگیری از استعمال دخانیات در میان بانوان برگزاری همایش‌های آموزشی پیرامون موضوع‌های دو راهکارهای کاهش مصرف قلیان در میان بانوان، آشنایی بیماری‌ها و عوارض ناشی از استعمال دخانیات میان بانوان، از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 19 است. 

وی در پایان گفت: توزیع بیش از هزار اقلام آموزشی، بروشور، سی دی و پکیج‌های آموزشی در مساجد، مدارس، خانه‌های بهداشت سایر اماکن عمومی،ل برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مقابله با مصرف دخانیات در میان بانوان به ویژه دختران جوان، پیشگیری از ترغیب و تحریک دختران جوان به مصرف دخانیات، برپایی ایستگاه‌های سلامت در سراهای محلات 13 گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای پیام/  
برچسب ها: استعمال ، دخانیات ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار