مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: همزمان با دهه فجر‌ نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در منطقه 19 برگزار می‌شود.

 سید مجتبی نجاتی مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه فجر در این منطقه اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی در سرای محله رسالت، مجموعه فرهنگی‌ ابن سینا، سرای محله شهید شکری و مدرسه‌ شهید مرتضی گرد، در دستور کار اداره  فرهنگی شهرداری منطقه 19 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن ماه سال 93 به منظور ارتقای سطح آکادمی شهروندان و آشنایی آنها با دستاورد‌های انقلاب در منطقه 19 در دست اجرا است.
 
نجاتی تصریح کرد: برپایی نقاشی طوماری انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان در مدارس شهید مفتح‌ و مرتضی گرد با دهه فجر‌ با حضور‌ کارشناسان‌ فرهنگی شهرداری منطقه 19 و آموزش و پرورش از اقدامات اجرایی شهرداری این منطقه است.
 
وی در پایان گفت: برگزاری جشنواره چهره‌های ماندگار، نشست نخبگان و تقدیر از نخبگان و فعالان‌ انقلاب اسلامی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، صلواتی، حماسی و... در محلات 13 گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار