هشدار عجیب روبن به هم تیمی‌هایش؛

شاختار را دست کم بگیرید!

ستاره هلندی بایرن‌ به هم تیمی‌هایش هشدار داد شاختار را دست کم بگیرند.

شاختار را دست کم بگیرید!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم شاختار دونستک اوکراین است.

آرین روبن ستاره هلندی بایرن‌ها برخلاف سرمربیان تیمشان که می‌گوید احترام زیادی برای حریف قائل هستیم، معتقد است باید شاختار را دست کم بگیرند!

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم باید تیم اوکراینی را دست کم گرفت، اما باید بگویم این تیم بسیار قدرتمند است. شاختاری‌ها چند مهاجم تند و تیز برزیلی در اختیار دارند که در ضدحملات بسیار خطرناک عمل می‌کنند. ما باید در این دیدار قدرت خود را به رخ حریف بکشیم. به دلیل اتفاقات و آشوب‌های اخیر در کشور اوکراین، این بازی قرار است 600 مایل دور‌تر از ورزشگاه اصلی شاختار برگزار شود. روبن معتقد است آن‌ها نمی‌توانند این موضوع را نادیده بگیرند.

وی در این خصوص گفت: ما بازیکن فوتبال و البته یک انسان هستیم. اتفاقاتی که در اینجا می‌افتد ناراحت کننده است، ما نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن این اتفاقات به زمین برویم.

توماس مولر ستاره 25 ساله بایرنی‌ها در خصوص اتفاقات اخیر کشور اوکراین گفت: می‌دانیم که جنگ بسیار بدی در این منطقه رخ داد است، ما چون در چنین شرایطی قرار نداشتیم، نمی‌توانیم درک کنیم. بازی در مقابل تیمی که چنین بحران‌هایی را پشت سر گذاشته است، بسیار دشوار است. این شرایط برای ما بسیار عجیب و غریب است و سعی خواهیم کرد این مسائل را در نظر نگیریم و با تمام قدرت به میدان برویم. به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار