شواین اشتایگر راهی لیگ جزیره می شود

باستین شواین اشتایگر ملی پوش آلمانی باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد به تمامی افتخارات ممکن در بوندسلیگا دست یافته و حالا قصد دارد بازی در لیگ فوتبال جدیدی را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت؛ شواین اشتایگر هافبک 30 ساله تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ تابستان گذشته همراه با ژرمن ها به قهرمانی جهان دست یافت، او همچنین در مدت 13 سال حضور بی وقفه نزد باواریایی ها به هر عنوان قهرمانی و افتخاری که یک فوتبالیست می تواند آرزویش را داشته باشد، رسیده و چندین قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرد حالا شواینی آماده است بازی در یک لیگ فوتبال جدید را تجربه کند.
 
با وجود اینکه شواین اشتایگر از باشگاه های برگ اروپایی مانند بارسلونا ورئال مادرید هم پیشنهاد همکاری دریافت کرده اما شانس حضور اودر لیگ برتر انگلیس و پیوستن به یکی از 2 تیم منچستریونایتد یا چلسی بیشتر از بقیه است.
 
لوئیس فن خال سرمربی یونایتد برای انتقال شواینی به اولترافورد در جریان فصل نقل و انتقالات تابستانی با هیچ مشکل مالی مواجه نیست، هر چند چلسی به همین راحتی میدان را ترک نمی‌کند چلسی صدرنشینی رقابتهای لیگ برتر است و با کسب قهرمانی در مسابقات این فصل می تواند مورد توجه شواین اشتایگر قرار بگیرد.
 
ماتیوس: مورینیو و آنچلوتی گزینه های مناسب مربیگری در بایرن مونیخ
 
ماتیوس ستاره سابق تیم ملی آلمان به سران باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد کرد پس از پپ گواردیولا به فکر انتقال ژوزه مورینیو و  یا کارلو آنچلوتی باشند.
 
با توجه به آنکه قرارداد گواردیولا در پایان فصل 2015،2016 به اتمام می رسد و تاکنون برای تمدید این قرارداد هم ابراز علاقه نکرده، لوتار ماتئوس پیشنهاد کرد به دنبال جذب یک مربی آلمانی اشاره به یواخیم لولو، نباشند، بایرن مونیخ باید مربی را انتخاب کند که مانند گواردیولا یک رهبر واقعی باشد.
 
ماتیوس گفت: ما چنین مربی در بوندسلیگا نداریم، در صورتیکه مورینیو و آنچلوتی تابستان 2016 در دسترس باشند، بدون شک برای بایرن مونیخ اولویت‌های بهتری به حساب می آیند البته یواخیم لوو هم پیشنهاد خوبی است به شرط آنکه هدایت تیم ملی آلمان در بازیهای یورو 2016 را ترک کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار