مدیر خزانه‌داری کل کشور با بیان اینکه مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های دولت در دستور کار است گفت: هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر همچون پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان را قطعا تأمین می‌کنیم.

بدهی‌های دولت ثبت می‌شود/ هزینه‌های اجتناب ناپذیر را قطعا تأمین می‌کنیمبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سیدرحمت‌الله اکرمی در حاشیه دومین همایش ملی استانداردهای حسابداری با بیان اینکه مدیریت نقدینگی کشور را در دستور کار داریم اظهار داشت: متأسفانه درکشور ما درآمدها به مرور وصول می‌شود به عنوان نمونه مالیات دهندگان معمولا تا آخرین لحظه برای پرداخت مالیات صبر می‌کنند از این رو چاره‌ای نداریم جز اینکه اعتبارات خزانه را مدیریت کنیم.
 
معاون نظارتی و مدیر خزانه‌داری کل کشور افزود: باید درآمدهای وصولی را به درستی هزینه کنیم تا به مدیریت نقدینگی دست یابیم البته در همین راستا مدیریت بدهی و دارایی‌های دولت را در دستور کار قرار داده‌ایم که اقدامی جدید است و تاکنون در کشوراجرایی نشده بود.

وی تصریح کرد: هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر در اقتصاد را همچون عیدی و حقوق بازنشتستگان را قطعا تأمین خواهیم کرد.

اکرمی گفت: امسال 24 هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی داشتیم این در حالی است که سال گذشته میزان اعتبارات عمرانی 10 میلیارد تومان بود.

مدیر خزانه‌داری کل کشور با تأکید بر اینکه هزینه دستگاه‌ها پرداخت می‌شود گفت: دفتر مدیریت بدهی و دارایی‌های دولت به تازگی آغاز به کار کرد که نتایج مقدماتی آن در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بدهی ، دارایی ، عیدی ، خزانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار