زنجان؛

بارش برف و باران و لغزندگی در محورهای زنجان

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان با اشاره به ادامه بارش برف در محورهای استان و لغزندگی در سطح جاده ها گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان زنجان را دارند زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛مسعود خوشکام با اشاره به اینکه بارش باران و برف که از دیروز در استان آغاز شده است گفت : نیروهای راهداری نسبت به انجام اعمال راهداری به جاده های استان اعزام شدند

وی با اشاره به اینکه در کیلومتر 30 تا انتهای حوزه محور زنجان – قزوین بارش برف وجود دارد افزود: داشتن زنجیر چرخ در این محور الزامی است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان با توجه به اینکه در محور زنجان – طارم و زنجان – تهم چورزق شاهد بارش پراکنده و مه غلیظ هستیم که موجب کاهش دید افقی در این محورها شده است از رانندگان خواست نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را در این جاده ها رعایت کنند.

خوشکام با اشاره به اینکه در ابتدای حوزه محور زنجان – بیجار به ویژه گردنه پاپایی مه غلیظ و بارش پراکنده برف وجود دارددر این محورها نیز بر رعایت نکات ایمنی تاکید کرد.

وی  از روستائیان خواست در صورت بسته بودن راه‌های روستایی با ارسال پیامک به سامانه 1000241141 مرکز مدیریت راه را از وضعیت راه‌های خود مطلع سازند.


انتهای پیام/ش


برچسب ها: بارش ، باران زنجان ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.