زنجان؛

دستگیری کلاهبردار 500 میلیونی در زنجان/مردم هشدارهای پلیس را جدی بگیرند

فردی که به بهانه خریدو فروش کود ورمی کمپوست از 7 نفر از شهروندان زنجانی مبلغ 500 میلیون ریال را کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ رییس پلیس آگاهی استان با اعلام این خبر گفت:پیگیری پرونده زمانی در دستور کار ماموران قرار گرفت که 7 نفر از همشهریان از کلاهبرداری این فرد اعلام شکایت کردند

رحمتی افزود:در تحقیقات اولیه مشخص گردید که فردی به هویت "ع" تحت عنوان خرید و فروش کود ورمی کمپوست به نامبردگان مراجعه و پس از اعتماد سازی مبلغ 500 میلیون ریال را کلاهبرداری و متواری می‌شود.

رییس پلیس آگاهی استان ادامه داد:در ادامه تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیس متهم در مدت زمان کوتاهی شناسایی و تحت تعقیلب قرار گرفت.

رحمتی اضافه کرد:ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم و اطمینان از حضور وی در محل در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

 این مقام انتظامی  بیان کرد:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هر گونه کلاهبرداری از شکات شده بود پس از مواجه با ادله و مستندات پلیسی ضمن اعتراف عنوان داشت که قصد کلاهبرداری به شیوه مذکور از سایر افراد را داشته که توسط پلیس دستگیر شد.

وی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و فریب افراد سود جو و کلاهبردار را نخورند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.