رئيس پليس آگاهی استان زنجان از دستگيری كلاهبردار سه ميليارد ريالی كه با استفاده ار مدارك فردی فوت شده اقدام به افتتاح حساب در بانك كرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت: در پي شكايت چند تن از همشهريان مبني بر كلاهبرداري فردي در قالب خريد و فروش مواد غذايي و تابلو فرش پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

رحمتي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد كه متهم با ايجاد دفتر پخش مواد غذايي وخريد وفروش تابلو فرش اقدام به كلاهبرداري از مشتريانش در قالب دريافت وديعه اوليه جهت تهيه كالا مي کرده است.

وی تصريح كرد: اين شخص با افتتاح حساب به نام فردي فوت شده و با سوء استفاده از مدارك وي اقدام به ذخيره مبالغ در يافتي مي كرد.

رئيس پليس آگاهي زنجان ادامه داد: با توجه به مدارك به دست آمده وهمچنين شگرد هاي خاص پليسي متهم فراري در يكي از استان هاي مركزي كشور شناسايي ودستگير شد.

رحمتي ادامه داد : متهم در بازجويي هاي به عمل آمده و پس از مواجه با مستندات و ادله پليس به كلاهبرداري مبلغ سه ميليارد ريال با استفاده از اين روش اعتراف كرد.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه تاكنون 10نفر از شاكيان پرونده شناسايي شده اند خاطر نشان کرد : پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع مربوطه تحويل ومتهم با صدور قرار روانه زندان شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.