زنجان؛

حضور پررنگ استان زنجان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از حضور پررنگ استان زنجان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان به تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ها محیط زیست در ارتقای فرهنگ زیست محیطی اشاره کرد و افزود : قطعا برگزاری این نمایشگاه و ارائه خدمات شاخص زیست محیطی شرکت کنندگان در افزایش دانش عمومی افراد جامعه و سلامت محیط زیست نقش زیادی خواهد داشت.

محمدپور گفت: دراین نمایشگاه توانمندی‌های کشور در بخش دولتی و غیر دولتی در حوزه محیط زیست به نمایش گذاشته می‌شود، واداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ، دو تشکل زیست محیطی و 11واحد صنعتی از استان زنجان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: در حاشیه نمایشگاه هر روز چند کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف زیست محیطی برگزار می‌شود که علاوه بر افزایش دانش زیست محیطی شرکت کنندگان گواهی حضور در کارگاه آموزشی نیز به آنها اهدا خواهد شد .

این مقام مسئول اضافه کرد :چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور سازمان‌های مردم نهاد‌ تشکل‌های مردمی زیست محیطی و واحدهای صنعتی با شعار "اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی" از 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

محمدپور ادامه داد: از دوستداران و همیاران محیط زیست ، اساتید حوزه محیط زیست، مدیران و نمایندگان واحدهای صنعتی HSE و اعضای سازمانهای مرد نهاد زیست محیط دعوت می کنیم از نمایشگاه محیط زیست بویژه غرفه های استان بازدید نمایند و منتظر حضور این بزرگواران هستیم



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.