اولتیماتوم شورای فنی به سوریان، نوروزی، عبدولی و رضایی

اعضای شورای فنی طی جلسه‌ای تصمیم گرفتند با غایبان رقابت‌های جام جهانی برخورد کنند.

اولتیماتوم شورای فنی به سوریان، نوروزی، عبد ولی و رضاییبه گزارش اختصاصی خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طی جلسه فوق العاده‌ای که لحظاتی پیش اعضا شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی تشکیل دادند تا در خصوص ترکیب نهایی نفرات مسابقات جام جهانی تصمیم گیری کنند قرار بر این شد تا با غایبان این مسابقات برخورد شود.

بر این اساس حمید سوریان، امید نوروزی و سعید عبدولی باید برای رسیدن به دو بنده تیم ملی در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی شرکت کنند و در صورت امتناع به طور حتم شانسی برای ملی پوش شدن در رقابت جهانی 2015 آمریکا نخواهند داشت.

قاسم رضایی قهرمان المپیک که عصر روز گذشته اعلام مصدومیت کرده بود در صورتی که جواب MRI وی نشان دهد که می‌تواند در جام جهانی کشتی بگیرد و اعلام مصدومیت راهی برای عدم حضور در مسابقات جام جهانی بوده ضمن توبیخ، وی نیز باید در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرد.

بهرام مشتاقی یکی از اعضای شورای فنی با تایید این خبر افزود: اردوهای تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات جام جهانی ماه‌هاست که آغاز شده و تمامی نفرات در اردوها حضور داشتند. به اعتقاد من هنگامی که صحبت از جام جهانی در تهران و دفاع از عنوان قهرمانی ایران می‌شود همه سربازان وطن و ظیفه دارند با قدرت در خدمت ملی باشند. در نتیجه هر گونه امتناع مستلزم برخورد و پاسخگویی است البته کشتی گیران نباید در مقابل کادر فنی و فدراسیون پاسخگو باشند بلکه آن‌ها می‌بایستی به مردمی که همواره ورزش کشتی و ملی پوشان این رشته را دوست دارند و برای موفقیت و همچنین به احتزاز در آوردن پرچم کشورمان در میادین بزرگ دعا می‌کنند پاسخ دهند. به نظر من نیز مسئولان کشتی و کشتی گیران باید برای شاد کردن دل مردم از هیچ  تلاشی دریغ نکنند. اعضای شورای فنی به همین منظور در جلسه فوق العاده ای که تشکیل شد در این خصوص به اجماع رسیدند که با فرنگی کارانی که از حضور در رقابت‌های جام جهانی امتناع می‌کنند برخورد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار