نفر نخست وزن 70 کیلو گرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی گفت:برای هر کشتی گیری حضور در المپیک و کسب مدال در این میدان سقف آرزوهایش است.

حسن یزدانی: از هم اکنون مدال المپیک را نشانه گرفته ام

حسن یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با صلاحدید محمد طلایی سرمربی زحمتکش جوانان در رقابت های جام تختی بزرگسالان شرکت کردم که خوشبختانه توانستنم با کسب عنوان نخست جواب اعتماد کادر فنی را پاسخ دهم.

وی درباره سطح کیفی مسابقات جام تختی اظهارداشت:شاید این مسابقات در غیاب یکی دو کشتی گیر وزن 70 کیلو گرم برگزار شد اما از نظر فنی به اعتقاد مربیان و کارشناسان سطح قابل قبولی داشت و برای من که کشتی گیر جوانان هستم تجربه ی بسیار خوبی بود.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در پاسخ به این سوال که از این پس در رده بزرگسالان به میدان خواهد رفت گفت:من به عنوان کشتی گیر وظیفه دارم در هر میدانی که کادر فنی دستور داد با قدرت حاضر شوم حالا این که از این به بعد باید در کدام رده سنی کشتی بگیرم تصمیمی است که آنها باید بگیرند و هر چه باشد از آن استقبال خواهم کرد.

یزدانی در خاتمه با بیان این که از هم اکنون مدال المپیک را نشان گرفته است خاطرنشان کرد:محمد طلایی به عنوان سرمربی جوانان زحمات بسیاری برای من و سایر ملی پوشان کشیده و از همان ابتدای کار قبل از آنکه مدال جهانی را به دست آوریم به بچه ها می گفت شما باید قهرمان المپیک شوید؛به همین منظور از هم اکنون طوری تمرین می کنم که بتوانم در بازی های المپیک 2016 به این مهم برسم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار