نماینده مردم تهران گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن هم ولایتمداری خود را ثابت کردند و هم این عملکرد بهت جهانیان به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، لاله افتخاری نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلام‌شهر در جلسه علنی نوبت عصر امروز یکشنبه 26 بهمن ماه در تذکر شفاهی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن هم ولایتمداری خود را ثابت کردند و هم این عملکرد بهت جهانیان به همراه داشت. 

وی افزود: این فرصتی برای سه قوه است که از باب شکرگزاری در برابر مردم که حضور شکوهمند داشتند به مطالبات آنان همچون بحث اشتغال، دستاوردهای هسته‌ای، مسائل فرهنگی و ... با دقت و شدت بیشتری دنبال کنند.  
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مردم کشور ما علیرغم همه مظلومیت‌ها و همه تحریم‌ها که به ما واقع شد، مقتدرانه ایستادند لذا مسئولان باید موانع را از راه پیشرفته مردم بردارند.

افتخاری در تذکری خطاب به وزیر ارشاد گفت: متأسفانه علمکرد وزیر ارشاد گاهی اوقات به نحوی است که تذکرات پی در پی و اعتراضات مراجع، علما، مردم و حتی هنرمندان متعهد را به دنبال داشته، گاهی در بحث سینما، موسیقی و کتاب در کنار آثار فاخری که ارائه می‌شود متأسفانه  اقداماتی صورت می‌گیرد که بنده فکر می‌کنم هنرمندان ما نیز حاضر نیستند از محصولات خودشان استفاده کنند.  

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: شنیده‌ها حکایت از عملکرد کمرنگ در مورد دانشگاه و فرهنگیان وجود دارد که این امر در تقابل با فرمایشات مقام معظم رهبری و سند تحول آموزش و پرورش است.  
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین شنیده‌ها حکایت از سفر برخی از کارکنان آموزش و پرورش به آنتالیا و برخی جاهای دیگر در استان‌ها یک کشور دارد که انشاءالله اشتباه باشد. 

افتخاری تصریح کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم ضمن پرداختن به برنامه پاکسازی هوای تهران و رفع آلودگی‌ها، اعلام کند که عیدی امسال مردم ما چه چیزی است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: خطاب ، اوقات ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار