طرح توانمندسازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشگاههای علوم پزشکی کشور کلید خورد

طرح توانمند سازی روسا و مدیران بیمارستان‌های دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف اصلی ارزیابی دانش و مهارت مدیران بیمارستان‌ها با هدف تحلیل و آنالیز عملکردی افراد وطراحی نظام و برنامه آموزشی به منظور ارتقای عملکرد مدیران از طریق تغییر در نگرش و افزایش دانش و مهارت آنان برگزار شد.

دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در فاز اول این برنامه ۵۰ مدیر بیمارستان‌های تهران در ۶ نوبت از روز گذشته تا امروز بعد ازظهر در این آزمون‌ها با بستر الکترونیکی شرکت کردند. 

وی ادامه داد: اهداف ویژه برگزاری این دوره آشنایی مدیران با چالش‌های موجود در بیمارستان، بهبود وارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بیمارستان با توسعه توانمندی‌های علمی، آموزشی و اجرایی مدیران در بیمارستان، اداره کارآمد و اثر بخش واحد‌ها ومراکز بهداشتی و درمانی، بالا بردن سطح
مهارتی و دانش مدیران دربهره گیری بهینه از منابع محدود حال و آینده و بالا‌تر بردن میزان رضایتمندی ذینفعان و مردم عزیزمان، می‌باشد. 

وی افزود: آزمون حاضر بر اساس سناریو‌های احتمالی از میان بانک سوال ۵۰۰ سوالی بصورت هوشمند و اتوماتیک طرح و اجرا می‌گردد و هر فردبه طور متوسط به ۱۵۰ سوال در ۱۲۰ دقیقه پاسخ می‌دهد. سوالات بر مبنای شایستگی‌های عمومی و تخصصی مدیریت مبتنی بر حیطه شایستگی، وزن و اهمیت نسبی هر حیطه از شایستگی‌ها طراحی شده است و نیاز حرفه‌ای برای مدیران و روسای بیمارستان‌ها را تعیین سطح می‌نماید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار