رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: پرونده شکایت درخشان و سعداوی از یکدیگر هنوز بسته نشده و پس از اتمام دو هفته مهلت طرفین رای نهایی صادر خواهد شد.

محمدزاده: درخشان و سعداوی از کمیته اخلاق دو هفته مهلت خواستندعلی اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره پرونده سعداوی و درخشان اظهار داشت: قرار بود که سعداوی مربی تیم فولاد خوزستان و درخشان سرمربی تیم پرسپولیس روز دوشنبه هفته گذشته در کمیته اخلاقی حضور پیدا کند تا رای نهایی صادر شود اما با توجه به بدی آب و هوا در اهواز این جلسه لغو شد.  
 
وی بیان کرد: برای رسیدگی به این پرونده وکیل درخشان نیز در کمیته اخلاق حاضر شد، اما با توجه به لغو این جلسه دوطرف دو هفته مهلت خواستند تا این پرونده با کمی تاخیر مورد بررسی قرار بگیرد.  
 
محمدزاده تصریح کرد: بعد از گذشت دو هفته از آخرین زمان جلسه لغو شده قرار است دو طرف لایحه خود را به کمیته اخلاق ارائه کنند تار‌ای نهایی صادر شود.  
 
رئیس کمیته اخلاق درباره اینکه آیا سعداوی و درخشان در صلح و سازش این پرونده را خواهند بست یا نه، عنوان کرد: ما هر دو این بزرگواران را به صلح و سازش دعوت کرده‌ایم و امیدواریم که این امر نیز صورت بگیرد، چرا که در صورت انجام صلح ما نیز در رسیدگی به این پرونده این مسئله را تحت تاثیر قرار می‌دهیم.  
 
وی درباره اینکه آیا با متخلفین این پرونده برخورد خواهد شد، یا نه تصریح کرد: درکل درباره این مسئله تمام اعضای کمیته نظر خواهند داد، چرا که من به عنوان یک عضو می‌توانم نظر خود را درباره این پرونده عنوان کنم و بهتر است که درخشان و سعداوی اظهارات خود را ارائه نمایند و ما نیز به طور حتم در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی خواهیم و جواب نهایی را اعلام می‌کنیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، کمیته ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار