رئیس شورای شهر ملارد گفت: احداث دو تقاطع غیرهمسطح در ورودی و خروجی شهر ملارد، احداث بیمارستان و فرهنگستان از ضروریاتی است که لزوم احداث آن احساس می‌شود.

 حسین بیات رئیس شورای شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح نیازها و اولویت‌های عمرانی شهر ملارد، اظهار کرد: ضرورت احداث دوتقاطع غیرهمسطح در ورودی و خروجی شهر ملارد، توسعه فضای سبز شهری و پارک‌های محله‌ای، افزایش فرهنگسراها و مساجد و بیمارستان‌ از نیازهای جدید شهر ملارد است که می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به آن شود.
 
وی در ادامه افزود: کمبود کتابخانه، محدودیت سرانه ورزشی و عدم وجود برنامه تدوین شده هوشمندانه و اصولی فرهنگی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و اهمیت حوزه فرهنگی بارها و بارها از سوی معظم له گوشزد شده است از دیگر نارسایی‌هایی است که باید نسبت به رفع و دفع آن و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مبادرت شود.

بیات در پایان با بیان ضرورت اولویت‌بندی کارشناسانه نیازهای شهر و پروژه‌های عمرانی شهرداری ملارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای را برای سال 94 مد نظر قرار داده‌ایم که پیرو آن امیدواریم در حد توان و ظرفیت‌های موجود در جهت کاهش مشکلات و کمبودهای شهری، مثمر ثمر شود و رضایت‌مندی شهروندان ملارد بیش از پیش تأمین گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عمران ، ملارد ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار