مهم ترین عناوین خبری گروه "بين الملل" که در روز پنج‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: خلاء قدرت و کشمکش در عربستان سعودی/ تاثیر دومینوی جنگ نفتی بر ایران، روسیه و ونزوئلا، سفیر رژیم صهیونیستی: ایران، تولدت مبارک!، امام خمینی(ره) تاثیرگذاری گسترده‌ای بر ملت‌های اسلامی و مستضعف جهان داشت/ امام خامنه‌ای سعه صدر فراوان و توانمندی بالایی دارد و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "بين الملل" که در روز پنج‌شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

خلاء قدرت و کشمکش در عربستان سعودی/ تاثیر دومینوی جنگ نفتی بر ایران، روسیه و ونزوئلا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/21/2961902_471.jpg
در دنیایی که تمام بازارهای مالی به هم پیوسته هستند، هیچ کس نمی‌تواند اقتصاد خود را از تاثیرات موج وار آن در امان نگه دارد. یکی از جدی‌ترین عواقب ناخواسته جنگ نفت، آسیب محیط زیست است. هنگامی که نفت ارزان در دسترس باشد، دیگر انگیزه‌ای برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر وجود نخواهد داشت.

سفیر رژیم صهیونیستی: ایران، تولدت مبارک!
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فیلمی را منتشر کرد که در آن در راستای اهداف تخریبی خود علیه ایران، در پیامی به طعنه گفت: "ایران، تولدت مبارک".

امام خمینی(ره) تاثیرگذاری گسترده‌ای بر ملت‌های اسلامی و مستضعف جهان داشت/ امام خامنه‌ای سعه صدر فراوان و توانمندی بالایی دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/23/2967396_386.jpg
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ایران اتحاد و انسجام را در میان همه طیف های ملت ایران محقق کرد و امام خامنه ای نیز طرح انقلاب را حفظ کرد و با آن پا به دوره سازندگی کشور گذاشت.

آلبرایت: نتانیاهو در امور داخلی واشنگتن دخالت نکند!
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با انتقاد از برنامه‌ نخست وزیر اسرائیل برای حضور در کنگره‌ آمریکا و سخنرانی درباره برنامه هسته‌ای ایران ، وی را به دخالت در امور داخلی واشنگتن متهم کرد.

اوباما: در صورت نیاز دستور استقرار نیروهای ویژه را برای مقابله با داعش صادر خواهم کرد
باراک اوباما رییس جمهور آمریکا گفت ائتلاف علیه داعش در حالت تهاجمی قرار گرفته و شکست داعش حتمی است.

اگر حمایت‌های آیت‌الله سیستانی، سردار سلیمانی و ایران نبود، بغداد سقوط می‌کرد

هادی العامری؛ فرمانده سپاه بدر عراق در سخنانی اعلام کرد؛ اگر حمایت‌های آیت‌الله سیستانی، سردار سلیمانی و ایران نبود، بغداد سقوط می‌کرد.

«دی‌میستورا» برای پیگیری پرونده سوریه به ترکیه رفت

فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه برای پیگیری پرونده سوریه به ترکیه سفر کرد.

کاهش ارزش دلار استرالیا و یورو/ ین و روپیه در وضعیت صعودی
ارزش ارزهاي جهان امروز پنج شنبه بیست وسوم بهمن ماه به گونه ای نوسان داشت که با سقوط های پی در پی دلار استرالیا، یورو و کرون سوئد و صعود نسبی ین ژاپن وتقویت ر وپیه هند مواجه بوده است.

قطعنامه پیشنهادی روسيه ضد داعش در شورای امنيت

شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز پیش نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه برای قطع حمایت مالی از گروه تروریستی داعش و سایر گروههای تروریستی را بررسی می‌كند.

کاهش بهای جهانی نفت و اونس جهانی طلا+ جدول
اونس جهانی طلا امروز پنج شنبه بیست وسوم بهمن ماه با ریزش های پی در پی مواجه شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.