فرداتماشاگر خون گرم مشهدی براي ديدن مسابقه تنها نماينده خراسان رضوي در ليگ برتر فوتبال کشور (پديده) و تيم محبوب سرخ پوشان تهراني (پرسپوليس) به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مسابقه فردا در شرايطي انجام مي شود که تيم پديده با شکست دادن مجدد تيم تراکتورسازي تبريز در خانه اش طي هفته قبل در بهترين شرايط روحي و رواني مقابل تيم پرسپوليس تهران قرار مي گيرد و برخلاف ميزبان، پرسپوليس در وضعيت بحراني قرار دارد و تنها تيم بدون امتياز ليگ برتر در نيم فصل دوم است!

ديدار فرداکه به داوري عليرضا فغاني (داور فينال جام ملت هاي آسيا) انجام مي شود، در شرايطي برگزار مي شود که در ترکيب تيم خراساني «اکبر صادقي» و «محمد نژادمهدي» هافبک شوت زن و مدافع اين تيم به دليل ۳ اخطاره بودن قادر به حضور در ميدان نخواهند بود.

اما در آن سوي ميدان هم «حميدرضا علي عسگري» ۳ اخطاره است و با توجه به اخراج اخير ۳ بازيکن تيم پرسپوليس توسط سرمربي از تمرينات تيم، غيبت «محمد عباس زاده» سرشناس ترين مهره در ميان اين ۳ بازيکن هم بسيار محتمل است.

گفته مي شود مثل روزهاي گذشته بليت فروشي اين مسابقه در روز بازي در جايگاه هاي در نظر گرفته شده (مثل ورزشگاه تختي و ورزشگاه ثامن الائمه و...) انجام مي شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.