شبکه المیادین گزارش داد ایران ساز و کارهای جدیدی در پیش می گیرد که شبیه انقلاب دیپلماتیک است و از دل انقلاب این کشور بیرون آمده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ایران ضمن تاکید بر اصول ثابت انقلاب، ساز و کارهای جدیدی در پیش می گیرد که شبیه انقلاب دیپلماتیک است و از دل انقلاب این کشور بیرون آمده است.

"حسن روحانی" رئیس جمهور ایران تاکید کرد ملت ایران و رهبر انقلاب از مذاکرات هسته ای دفاع می کنند و فقط صهیونیست ها هستند که برای شکست دادن مذاکرات تلاش می کنند. 

وی در سخنانی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر نقش محوری این کشور در تامین ثبات خاورمیانه تاکید کرد. 

"حازم کلاس" خبرنگار این شبکه در ایران در گزارشی همراه با پخش تصاویری از راهپیمایی امروز بیست و دوم بهمن گفت: اوضاع با گذشته تفاوت زیادی ندارد. در اینجا همه با یکدیگر متحد می شوند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند و به آن افتخار می کنند. آنها صرف نظر از جناح بندی های سیاسی زیر یک پرچم واحد جمع می شوند و سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب خود را جشن می گیرند. 

"محمدرضا عارف "که در راهپیمایی امروز حضور یافته بود، گفت: در این شرایط باید وحدت ملی خود را بیش از هر زمان دیگری حفظ کنیم. قدرت ما در وحدت نهفته است. 

در ادامه گزارش آمده است: در شرایطی که ایران و آمریکا به یکدیگر نزدیک می شوند، ایرانی ها تمایل خود را برای پشت سرگذاشتن سال های تحریم نشان می دهند اما نه به هر قیمت. 

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز پلاکاردهایی با خود حمل می کردند که روی آنها نوشته شده بود "نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت"، "توافقات ننگین مایه ذلت ماست".

رئیس جمهور ایران گفت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت ملت ایران شود. همانگونه که در میدان جنگ از استقلال خود دفاع کردیم، سر میز مذاکرات نیز از آن دفاع می کنیم. مردم ایران و رهبر انقلاب از مذاکرات هسته ای حمایت می کنند و فقط صهیونیست ها هستند که همه تلاش خود را برای شکست آن به کار می گیرند.

در ادامه گزارش آمده است: پیام های تهران برای خارج به مذاکرات هسته ای خلاصه نشد، مبارزه با تروریسم در منطقه بدون ایران امکان پذیر نیست و نمونه های آن نیز زیاد است. 

خبرنگار المیادین گفت: آنگونه که ایرانی ها می گویند، شعارهای امروز ناقض شعارهای دیروز نیست. شعارهای مبارزه طلبانه در برابر قدرت های بزرگ (آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند) هنوز در نزدیک میدان آزادی به عنوان نماد انقلاب ایران دیده می شود. تهران می گوید اصول ثابت انقلاب همچنان به قوت خود باقیست. به نظر می رسد ایران ساز و کارهای جدیدی در پیش می گیرد که بیشتر شبیه یک انقلاب دیپلماتیک است که آن هم از دل انقلاب این کشور بیرون آمده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار