نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی که به دنبال مقابله با اوباما بر سر پرونده هسته‌ای ایران نیست ولی اختلاف نظر عمیقی با آمریکا و قدرت هاب جهانی بر سر مسئله هسته ای ایران دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، روز سه شنبه طی بیانیه‌ای به وجود اختلاف عمیق میان خود و "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا، در خصوص برنامه هسته ای ایران اذعان کرد.

در بیانیه ای که کابینه اسرائیل روز سه شنبه منتشر کرد، بنیامین نتانیاهو اذعان کرد:"ما امروز با دولت آمریکا و دیگر اعضای گروه پنج به علاوه یک ( آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان) در خصوص پیشنهاد ارائه شده به ایران برای حل و فصل برنامه هسته ای این کشور اختلاف نظرات عمیقی داریم" .

نتانیاهوگفت:"پیشنهاد ارائه شده به ایران به این کشور اجازه خواهد داد بقای اسرائیل را تهدید کند و در عرض تنها چند سال به توان صنعتی تولید تعداد زیادی بمب اتمی به منظور نابودی اسرائیل دست پیدا کند" .

نتانیاهو ادامه داد: " این یک اختلاف نظر شخصی میان من و رئیس جمهور آمریکا نیست. من به همه کارهایی که باراک اوباما برای اسرائیل در زمینه های مختلف انجام داده است، ارج می نهم. در عین حال می دانم که رئیس جمهور آمریکا به خوبی آگاه است که اصلی ترین مسئولیت من حفاظت و دفاع از امنیت اسرائیل است ".

نخست وزیر اسرائیل در خصوص پروژه جنجال برانگیز خود مبنی بر سخنرانی در تاریخ سوم مارس در برابر کنگره آمریکا در خصوص برنامه هسته ای ایران که مخالفت باراک اوباما را نیز برانگیخته است، بر مواضع پیشین خود اصرار ورزید و گفت:" من به آمریکا می روم نه برای این که به دنبال رویارویی با رئیس جمهور اوباما هستم بلکه من باید وظیفه خودم را انجام دهم و درباره مسئله ای که به بقای اسرائیل مربوط می شود، صحبت کنم " . 

انتهای پیام/
برچسب ها: نتانیاهو ، ایران ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
مردشور ببره همه تونو ،همین که مثل سگ از نام ایران می ترسید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
به گفته امام راحل از ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
سیاست جهانی آنقدر فاسد شده که مردک ادعای حکومت بر جهان را دارد
آخرین اخبار