رئیس بنیاد شهید با صدور پیام تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: بهمن‌ماه یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی تاریخ بشریت است، عاشورا برای شیعیان جاودانه شد و بهمن‌ماه برای ایرانیان.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ملت شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران دعوت کرد با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان و جهانیان نشان دهند.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی به این شرح است:
 
خون شهیدان عزیز ما بهاى بزرگى است که ملت ایران براى حفظ شرف و استقلال و دین و عزت خود پرداخته است.
 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
 
بهمن ماه یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی تاریخ بشریت است، چرا که عاشورا برای شیعیان جاودانه شد و بهمن ماه برای ایرانیان.
 
22بهمن یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در مقابل جور و ستم طاغوتی و دولت‌های استکباری جهان ایستادند و با اراده‌ای آهنین توانستند نظام دست نشانده پهلوی را به زانو در آورند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) در کشور به اهتزاز درآورند.

این روز را با یاد امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که برای سربلندی و عزت و رهایی کشور از ظلم شاهنشاهی و دولت‌های کافر حامی آن از جان گذشتند گرامی می‌داریم و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می‌کنیم.
 
اینجانب از تمامی ملت شهید پرور ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و پرثمر خود را نشان داده‌اند، دعوت می‌کنم در این روز هم با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی استکبار را به جهان و جهانیان نشان دهند.
 
سید محمد علی شهیدی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار