مدیر سایت شهدای وزارت دفاع در مراسم افتتاح این سایت که با حضور خانواده‌های معظم شهدای وزارت دفاع و وزیر دفاع و رئیس بنیاد شهید برگزار شد، گفت: ارتباطات الکترونیکی هدفمند برای نشر فرهنگ جهاد و شهادت و قرار گرفتن بیش از 5000 اثر از شهدای وزارت دفاع از جمله اهداف و اقدامات در افتتاح این پایگاه اطلاع‌رسانی بوده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مجید شیخیان مدیر سایت شهدای وزارت دفاع در مراسم افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که با حضور وزیر دفاع  رئیس بنیاد شهید و همسران وزرای شهید دفاع برگزار شد؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر اهمیت فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی و رسانه‌ای و ضرورت توجه به این عرصه تأکید فرمودند.  
 
وی افزود: وزرای شهید دفاع و 1000 شهید وزارت دفاع دلیلی شدند که ما این سایت را راه اندازی کنیم.  
 
شیخیان تصریح کرد: بیش از 35 سال از اولین شهادت وزرای دفاع پس از انقلاب اسلامی سپری  شده و بیش از 230 هزار شهید گلگون کفن برای استقلال و عزت این کشور تقدیم شدند که می‌تواند الگوی جوانان و نسل‌های آینده باشد اما تا به امروز دسترسی عموم مشتاقان به آثار این ستارگان الهی میسر نشده است.  
 
مدیر سایت شهدای وزارت دفاع اظهار داشت: افتتاح این سایت موجب شد تا به صورت مجازی در سراسر جهان به آثار، فیلم و صوت شهیدان از جمله وصیت‌نامه‌های آنان دسترسی پیدا کرده و علاقمندان بتوانند از آن استفاده کنند.  
 
وی تصریح کرد: هدف از ایجاد این سایت علاوه بر نشر فرهنگ جهاد و شهادت استفاده خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان بوده که به صورت TRM یعنی ارتباطات الکترونیکی هدفمند انگیزه‌ای برای فعالیت فرهنگی و مشارکت جوانان و نوجوانان عزیز در برنامه‌های ارزشی و طرح برنامه‌های فرهنگی متناسب با همان حوزه باشد.  
 
شیخیان گفت: این پایگاه ابتدا با پیشنهاد جناب مهندس خدادادی و همکاری بنیاد شهید و وزارت دفاع تشکیل شد و امیدواریم سایت الکترونیکی برای همه شهدای عزیز عملیاتی شود.  

مدیر سایت شهدای وزارت دفاع خاطر نشان کرد: امروز بیش از 5000 اثر از شهدای وزارت دفاع در این سایت قرار گرفته و خانواده‌ها می‌توانند اسناد جدیدی را از همین درگاه مورد استفاده قرار دهند.  
 
گفتنی است؛ پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور سردار دهقان وزیر دفاع، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و همسر شهید چمران افتتاح شد و در این مراسم لوح تقدیر به خانواده‌های معزز و معظم شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجو، شهید مهدی محمودی، شهید وعظ شنو و شهید کهزادی اهدا شد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: عزت ، استقلال ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار