نماینده مردم خرم‌آباد گفت: ملت ایران روز 22 بهمن اقتدار، سربلندی، شجاعت و عزت این سرزمین را بار دیگر به رخ جهانیان به ویژه غرب به سردمداری آمریکا خواهند کشید.

مردم بار دیگر باحضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید
"ابراهیم آقامحمدی" نماینده مردم خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن‌ماه و حضور مردم در راهپیمایی، گفت: ملت ایران زمانی که علیه رژیم طاغوت انقلاب کردند همه سختی‌ها را به جان خریدند تا عزت و اقتدارشان پابرجا بماند.
 
وی ادامه داد: مردم ایران خواستار این بودند که خود سرنوشت کشورشان را تعیین کنند، ذخایر و منابع موجود در کشور را از طریق استعداد‌های خود  مورد بهربرداری قرار دهند، نه اینکه دیگران این منابع را به غارت و چپاول برده و ملت فقط تماشاگر آن باشد.
 
آقا‌محمدی گفت: غرب تاکنون با همه توان با ایران مقابله کرده است اما نتوانسته ملت ایران را از پای درآورد، چراکه مردم به پای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و انقلاب ایستاده‌اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به طور حتم 22 بهمن امسال حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، مقابله با ستمگری دنیای غرب به ویژه آمریکا با شکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: 22 بهمن مردم اقتدار، سربلندی، شجاعت و عزت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان به ویژه غرب به سردمداری آمریکا خواهند کشید و از دستاوردهای انقلابشان دفاع می‌کنند و به غرب خواند فهماند که با ملت ایران نمی‌توانند بیش از این لجاجت کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار