بیانیه جامعه اسلامی مهندسین:

امروز ملت بصیر ایران مرزهای دفاع را كیلومترها فراتر از جغرافیای خود قرار داده است

جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد: امروز ملت بصیر ایران، راه دفاع را بخوبی میشناسد و مرزهای دفاع این كشوررا كیلومترها فراتراز مرزهای جغرافیایی ایران قرارداده است.

امروز ملت بصیر ایران مرزهای دفاع را كیلومترها فراتراز مرزهای جغرافیایی خود قرارداده استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران،  بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجرو سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر منتشر شد.

 خورشید سی و ششمین سالگرد بهار پر طراوت آزادی درحالی در ایران اسلامی طلوع می كند كه جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدارملت رشید ایران، در پرتو انوار الهی انقلاب شكوهمند اسلامی و برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی ( ص) و برهم زدن همه معادلات قدرتهای جهانی و طنین انداز ساختن ندای حق طلبی و استكبار ستیزی در سراسرعالم است.

امروز و در آستانه طلیعه دیگری از فجر پیروزی، در حالیكه قدرت‌های استكباری تمام تلاش خود را برای مخدوش ساختن چهره اسلام عزیز در جهان بكار گرفته‌اند و از ساختن و حمایت كردن از گروه‌های تروریستی به ظاهر مسلمان اما تكفیری و آدم‌كش تا حمایت از توهین كنندگان به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام گرفته تا تحریم و تهدید ملت مسلمان و افروختن آتش تفرقه در میان مذاهب اسلامی، ملت سرافراز ایران وظیفه ای بزرگ در این مقطع حساس بر عهده دارند. ملت قدرشناس ایران می دانند كه این عزت مندی و سرافرازی در سایه ایثار شهیدان والامقام و از خود گذشتگی مجاهدان راه اسلام و جانبازان و آزادگان سرافرازاست. ملت بزرگ ایران آگاهند كه این اقتدار در سایه رهبری حكیمانه امام راحل ( رحمت الله علیه) و خلف صالح ایشان، امام خامنه ای ( مدّظله العالی) پدید آمد و ادامه این سربلندی و افتخارجز در سایه تبعیت محض از ولایت فقیه امكان پذیر نمی باشد همانگونه كه امام راحل( ره) فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملكت شما نرسد.

مردم غیور ایران رمز تداوم و حركت سرافرازانه انقلاب اسلامی و شكست نقشه های شوم دشمنان اسلام و ایران را وحدت و تلاش برای رشد و آبادانی ایران عزیز می دانند. ملت صبور و مقاوم ایران، مقاومت در برابر تحریم های ظالمانه را یك افتخار تاریخی و یك وظیفه انقلابی می دانند و آنقدر بزرگ و با عظمت گشته اند كه در همین شرایط نیزدرزمینه های مختلف از جمله هسته ای، فضایی، نانوداروها، سلولهای بنیادی و دیگر علوم راهبردی پیشرفت های بسیارنموده و دستاوردهای گرانقدرعلمی را نصیب خود ساخته و دشمنان را مبهوت تلاش فرزندان برومند این آب و خاك نموده اند و چه زیباست كه در آستانه این فجر بزرگ، یادی از شهدا و ایثارگران حوزه علم و فناوری نمائیم.

امروز ملت بصیر ایران، راه دفاع را بخوبی میشناسد و مرزهای دفاع این كشوررا كیلومترها فراتراز مرزهای جغرافیایی ایران قرارداده است و دراجرای این راهبرد هوشمندانه و انقلابی، هم حمایت ازملت های مظلوم منطقه را به عنوان یكی از آرمان های انقلاب اسلامی هدف قرارداده و هم دفاع از كیان ایران اسلامی را به بهترین نحو به انجام می رساند و چه نیكوست كه در این ایام، قدردان خون سرداران شهید امنیت ایران و دفاع از اسلام عزیزباشیم.

ملت بزرگ و دشمن شناس ایران،همچنان بردشمنی با جهانخواران از جمله آمریكا و اذنابش تأكید نموده اند و از سكانداران عرصه های مختلف اجرایی، علی الخصوص در سیاست خارجی می خواهد كه همواره بر مسیرعزت و دفاع ازارزشها و دستاوردهای این ملت بزرگ درمذاكره با طرف های غربی، گام بردارند وهمچنین مسئولین درحوزه اقتصاد نیز با در پیش گرفتن راهبرد اقتصاد مقاومتی برتوان و دانش داخلی تكیه نمایند و بدانند كه برای این ملت غیور، هیچ چیزبزرگترومهمترازاسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی نیست و گواه این ادعا تقدیم خون های پاك جوانان این مرزو بوم در پای این شجره طیبه است. این ملت غیور صهیونیست را بزرگترین دشمن اسلام دانسته و برمحو آن از صفحه روزگارتأكید داشته و به دوستان و مدافعان این غده سرطانی در جهان هشدار می دهد كه حمایت از صهیونیست لجنزاریست كه روزی همه حامیان خود را در خود فرو خواهد برد و آن روزكه بسیار نزدیك است بر طبل رسوایی حامیان رژیم كودك كش صهیونیست زده خواهد شد و بزودی این وعده حق الهی تحقق پیدا خواهد كرد كه " اَنَّ الْاَرْضَ یرِثُها عِبادِىَ الصّالِحُونَ‏" .

ما مهندسین ایرانی درتشكل اصولگرای جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریك فرارسیدن ایام ا... دهه فجرو سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل ( ره ) و مقام معظم رهبری  ( مدظله العالی) و با پاسداشت خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، به عنوان قطره ای از اقیانوس بزرگ ملت از مردم غیور وهمیشه در صحنه ایران می خواهیم تا با شركت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ، بار دیگر حماسه ای بزرگ بیافرینند و چشم طمع مستكبرین و عوامل فتنه گرشان را كور سازند و دیگر بار عظمت این ملت را در مقابل دیدگان حیرت زده جهانیان وبخصوص مخالفان سربلندی و استقلال میهن عزیزمان به نمایش گذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار