عضو کمیسیون قضایی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبری، مثل همیشه خط آینده مذاکرات هسته‌ای را شفاف سازی کرد.

شفاف سازی رهبر انقلاب در مورد خط آینده مذاکرات هسته‌ای/ مطالبه رهبری و مردم 22 بهمن تحقق می‌یابدحجت‌الاسلام والمسلمین «محمدتقی رهبر» در گفتگو با خبرنگار حقوق قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد توافقِ خوب هسته‌ای گفت: بیانات رهبری در راستای انجام مذاکرات هسته‌ای و روابط ما با غرب،‌ برای تمامی مسئولین نظام و مردم فصل‌الخطاب و لازم‌الاجرا است.

وی ادامه داد: طبق فرمایشان رهبری معظم ما با ادامه مذاکرات مشکلی نداریم اما نباید ذره‌ای از منافع ملی‌مان عقب نشینی کنیم و اگر طرف مقابل زیاده خواهی کند ملت ایران روز 22 بهمن پاسخ آنان را خواهند داد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم تصریح کرد: مذاکره  کنندگان با تکیه بر رهنمودهای رهبری و مردم با صلابت و قدرت بیشتری در میدان مذاکره با غربی‌ها حاضر شده و از منافع ملی کشورمان دفاع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رهبر اظهار داشت: در حال حاضر مطالبه رهبری، دولت و ملت حفظ منافع ملی است و این مسئله‌ای است که مردم ما در 22 بهمن در شعارهای خود فریاد خواهند زد.

این حقوقدان افزود: همانطور که امام خمینی(ره) فرموده‌اند:« هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»، این امر نیز  در روز 22 بهمن تحقق پیدا خواهد کرد چرا که مطمئن هستیم آمریکا ذره‌ای حسن نیت ندارد و در پی منافع خویش است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری یکی از مهم‌ترین و شفاف‌ترین مواضع ایران پیرامون مسئله هسته‌ای است،  در پایان خاطرنشان کرد: بیانات رهبری مثل همیشه خط آینده مذاکرات هسته‌ای را روشن کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکرات ، رهبری ، 22بهمن ، غرب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار