استاندار اردبیل با اشاره به تصویب منطقه مستقل تجاری اردبیل و منطقه ویژه اقتصادی نمین سرمایه گذاران بین المللی در اردبیل سرمایه گذاری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛استان اردبیل یکی از استان های با ظرفیت کشور در حوزه های گردشگری؛ توریستی؛کشاورزی و معدن است که در سالهای گذشته این سرمایه های عظیم در حالت رکود مانده است.

یکی از زیر ساخت های اساسی سرمایه گذاران بین المللی منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی است که میل و رغبت سرمایه گذاری را دوچندان می کند.

سرمایه گذاران بین المللی بیشتر در منطقه ای سرمایه گذاری می کنند که آن منطقه علاوه بر داشتن ظرفیت مستعد توجیه اقتصادی سرمایه گذاری داشته باشد که اردبیل از این امر مستثنی نیست.

کلنگ دو پروژه عظیم کشور در اردبیل

استاندار اردبیل با اشاره به سیر صعودی سرمایه گذاری در اردبیل گفت: کلنگ دو پروژه فراورده های نفتی ساوالان ومجتمع فولاد مشگین شهر که عظیم ترین پروژه های کشور است باسرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل به زمین زده شده است.

بابهره برداری از این دو پروژه بسیار مهم در اردبیل علاوه بر رونق اقتصادی وصادرات برای بیش از 2هزار نفر اشتغالزایی یجاد می شود.

یکی از دغدغه های اصلی جوانان استان اردبیل بیکاری است که با راه اندازی پروژه های عظیم سرمایه گذاری در اردبیل بی شک این دغدغه جوانان منطقه بر طرف می شود.

توسعه استان منوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: یکی از راهکارهای توسعه استان در عرصه های مختلف سرمایه گذاری است که در این راستا اقدامات اساسی در اردبیل انجام شده است.

در طی یک سال گذشته سرمایه گذاران بسیاری برای احیای معدن گردشگری کشاورزی اعلام امادگی کرده اند که بی شک آثار و برکات ماندگاران در آینده بر همگان آشکار می شود

امیدواریم با فراهم کردن زیر ساخت های سرمایه گذاری وحمایت همه جانبه از سرمایه گذاران داخلی وخارجی استان را دچار تحول عظیمی در حوزه اقتصاد واشتغال کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.