همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان اصفهان، نشست صمیمی مجمع نمایندگان استان اصفهان با وزیر بهدداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و طی آن اولویت های بخش سلامت، بهداشت و درمان در شهرستانهای استان بررسی شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ( وب دا)؛ در آخرین جلسه کاری سفر دو روزه وزیر بهداشت به استان اصفهان، وی در نشستی صمیمی با مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن ارائه گزارش سفر خود، مطالبات نمایندگان شهرستانهای استان را نیز شنید و در خصوص بررسی اولویت دار مطالبات قول مساعد داد.

در این نشست همچنین اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان به اتفاق در سخنان خود از اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت در استان قدردانی کرده و خواهان تداوم اجرای طرح با هدف خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم شدند.

در این نشست همچنین با توجه به پراکندگی شهرستان های استان، فرسودگی برخی بیمارستانها و امکانات درمانی، رفع کمبود نیروی متخصص در برخی مناطق و  لزوم توزیع عادلانه امکانات در آنها، در خصوص لزوم رسیدگی بیشتر به مناطق محروم و کم برخوردار  نیز بحث و تبادل نظر شد.

همچنین وزیر بهداشت از نمایندگان خواست در تامین منابع پایدار برای بخش بهداشت و درمان از طریق حمایت قانونی در مجلس این وزارتخانه را یاری دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.