هاشمی گفت: در طول 30 تا 40 سال گذشته، به زیرساخت‌های خدمات و درمان در کرمان توجه نشده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت  گفت: بیمارستان ها در چندین سال قبل ساخته شده و عمر زیادی از آن می گذرد و با توجه به آمار زیاد مراجعه کننده به مراکز درمانی، باید بیمارستان های جدیدی ساخته شود.

دکتر هاشمی افزود: کرمان از این نظر محتاج کمک است و سرمایه گذاران و خیرین باید در این امر حضور یابند.

وی گفت: دولت در زمینه ساخت و ساز بیمارستان کم توان است، به عنوان مثال پروژه بیمارستان در حال ساخت شهید باهنر چندین سال است که هنوز تکمیل نشده است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت به تنهایی نمی تواند در مدت زمانی کوتاه این مشکل را حل کند و انتظار داریم شورای شهر، امام جمعه، استاندار و شهردار نیز برای تکمیل این پروژه کمک کنند و وزارتخانه نیز هر اقدامی که نیاز باشد انجام می دهد.

دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: وظیفه رییس دانشگاه ساختمان سازی نیست و همه مسئولین باید کمک کند و دانشگاه نیز نیروی انسانی و سایر تجهیزات مورد نیاز را تأمین کند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم عقب ماندگی های 30-40 ساله بخش بهداشت و درمان کرمان را رفع کنیم، نیازمند کمک همه هستیم.
 
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان افضلی پور و کلینیک‌های تخصصی بعثت و جوادالائمه
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به کرمان، با حضور در بیمارستان افضلی پور، از بخش های مختلف این بیمارستان؛ اورژانس اطفال، داخلی، جراحی عمومی و بخش NICU2 بازدید کرد.

دکتر هاشمی همچنین از بخش شیمی درمانی، بخش در حال ساخت جراحی محدود و آزمایشگاه سیتوژنتیک کلینیک بعثت شماره یک و مجتمع تخصصی درمانی جواد الائمه کرمان بازدید کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.