مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات/ نزول قیمت‌ها را بازار به صنعت دیکته کرده است و.... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات/ نزول قیمت‌ها را بازار به صنعت دیکته کرده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/16/2947255_823.jpg


عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: کاهش قیمت لبنیات در برخی از محصولات لبنی رخ داده و این هم به دلیل وضعیت موجودی انبارهای شرکت‌ها بوده است که ما شاهد کاهش 10 درصدی قیمت برخی اقلام محصولات لبنی در بازار هستیم.



تعرفه گاز، ارتباطی به پلکانی بودن گازبهای مصرفی ندارد/عوارض در قبوض گاز امسال افزایش نداشت

 افزایش قیمت تعرفه گاز مربوط به گازبهای مصرفی شهروندان است و کاملا با قیمتهای پلکانی که یک الگوی مصرف محسوب می شود، متفاوت است.


ناپایداری های جوی در نیمه شرقی و جنوبی کشور/تهران، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد
امروز بارش به برخي مناطق شمال شرق و شرق كشور محدود مي شود و امروز، براي برخي از مناطق جنوب و جنوب شرق كشور افزايش ابر، وزش باد و رگبار باران، گاهي همراه با رعد و برق پيش بيني مي شود .


میزان واردات کشور افزایش یافت/ صادرات بیش از 81 میلیون تن کالا

بر اساس آمار گمرک، تراز بازرگانی خارجی کشورمان بدون احتصاب صادرات نفت خام و میعانات گازی در سال 2014 میلادی کسری 20 میلیارد 743 میلیون دلار را تجربه کرده است.



افزایش مالیات و سیاست انقباضی هیچ توجیه اقتصادی ندارد

 یک کاشنارس اقتصادی گفت: افزایش مالیات و سیاست انقباضی هیچ توجیه اقتصادی نمی‌تواند داشته باشد هرچند که دولت مدعی است پایه‌های مالیاتی جدید و منابع مالیاتی جدیدی ایجاد شده است.



اعلام محدودیت تردد در محور کرج به چالوس طی امروز

تردد كليه خودروها از ساعت 14 الي 24 امروز، از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 الي 24 همان روز، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (محدوده دزدبن) به سمت كرج ، يكطرفه است.


تيكاف تويوتا براي افزايش سهم بازار

 چند سالي مي شود كه خودروهاي بزرگترين خودروساز جهان در كوچه پس كوچه هاي شهر هاي ايران قدم ميزنند، چشم بادامي اصيلي كه اين روزهاي به رقيبان ضعيفتر خود در بازار مي بازند.


پرداخت منظقه ای تسهیلات مسکن / بانک مسکن مجوز راه اندازی لیزینگ را ندارد

 پرداخت منطقه ای تسهیلات مسکن و نداشتن مجوز بانک مسکن برای راه اندازی لیزینگ از مه مترین عناوین خبر این هفته به شمار می رود.


رضایت بخش بودن جلسات کمیته بازار سرمایه

 بزرگترین چالش شرکت های پتروشیمی مربوط به نرخ خوراک بود که با تصویب دائمی شدن قانون تعیین نرخ خوراک در مجلس و شورای نگهبان ، زمینه حل بسیاری از مشکلات فراهم شده است.


اظهارات زنگنه درباره اخراج دکل سحر/فاز 12 پارس جنوبي ايراني ترين پروژه صنعت نفت كشور است

 حمایت از واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی، روند شتابان ساخت خط لوله ششم سراسری با هدف صادرات گاز به عراق، يكسان سازي واحد محاسبه فروش سی ان جی و تشکیل کارگروه برای واگذاری خط لوله اتیلن غرب به بخش خصوصی از مهم‌ترين عناوين در حوزه صنعت نفت در طي هفته گذشته بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار