بازیگر فیلم «خانه دختر» گفت: من به همه‌ی فیلم‌ها و بازیگران سیمرغ می‌دهم زیرا در سخت ترین شرایط فیلم ساختند.

رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص سی و سومین دوره جشنواره فجر گفت: به نظر من فیلم‌های این دوره امیدوار کننده هستند اما باید تا آخرین روز صبر کنیم و تمام فیلم ها را ببینیم و بعد در مورد کم و کیف آنها صحبت کنیم.
 
وی در ادامه افزود: فیلم سازان تحت تاثیر جامعه هستند و در این کشور زندگی می کنند به همین دلیل بعضی از فیلم ها غمگین هستند اما در دل تلخی آنها پیام های امیدوار کننده وجود دارد، امیدوارم در این سال سینمایی جدید وضعیت اقتصادی و سالن ها همچنین ممیزی فیلم نامه ها و حساسیت های بیهوده روی آنها کمتر شود.
 
بازیگر فیلم خانه دختر عنوان کرد: امسال شرایطی به وجود آمد که سبب شد فیلم سازان کهنه کار فیلم نسازند و عرصه برای جوانان باز شود. حضور جوانان در سینما اتفاق خوبی است اما همه باید بدانند که فرهنگ و هنر یک کشور بدون ایده گرفتن و استفاده از روش ها و تجربیات گذشتگان یشرفت نمی کند و قرار گرفتن جوانان و پیشکسوتان در کنار هم می تواند اتفاق های خوبی را برای سینما رقم بزند.
 
وی در خصوص حضور رضاداد در راس جشنواره اظهار داشت: مسلما حضور مجدد رضا داد و تجربه ای که او و گروهش در طی سالیان دراز کسب کرده اند می تواند به بهتر شدن جشنواره کمک کند.
 
تیموریان در پایان خاطر نشان کرد: من سیمرغ این دوره را به همه‌ی فیلم سازان و بازیگران می دهم زیرا در سخت ترین شرایط ممکن فیلم هایشان را ساختند.
 
گفتنی است؛ رویا تیموریان در این دوره با فیلم خانه دختر پا به سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر گذاشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار