اخبار باشگاه استقلال

هافبک استقلال نمی تواند به عراق برود/چه کسی مانع حضور حنیف شد

جاسم کرار با رفتاری که در بازی تیمش با سایپا انجام داد شرایط را برای خود در تیم تغییر داد و باعث شد که مسئولان علیه وی موضع بگیرند.

هافبک استقلال نمی تواند به عراق برود/چه کسی مانع حضور حنیف شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کرار با شرایط خاصی روبرو شده است زیرا در مورد تغییر رفتار وی اعضای تیم استقلال به نتیجه نمی رسند و این موضوع برای آنها به دردسر و مشکل بزرگی تبدیل شده است زیرا در هر بازی تیمش را دچار مشکل می کند.

گفتنی است مدیر عامل استقلال اعلام کرده که اینبار با وی برخود جدی تری را انجام می دهد و در حال حاضر نیز پاسپورت کرار به وی تحویل داده نشده است تا این بازیکن بداند که باشگاه با وی برخورد می کند.

این در حالی است که هواداران استقلال نیز در صفحات مجازی خواستار برخورد با کرار جاسم شدند و مسئولان اعلام کردند که از وی و کاهایش خسته شدند زیرا هر بار برخورد می کنند اما کرار باز هم تکرار می کند.

باشگاه استقلال اجازه خروج از کشوررا را به کرار نداده است و هواداران استقلال مطمئن باشند که باشگاه و مسئولان مقابل این مسائل ایستادگی خواهند کرد.

شایان ذکر است کرار این بار باید منتظر اعلام رای استقلالی‌ها و کمیته انضباطی باشد زیرا امکان دارد که وی از حضور در ترکیب استقلال محروم شود.


**برد سپاهان و سایپا پاداش دارد/فعلا پولی در بساط نیست!

اعضای تیم استقلال خواستار این شدند که مسئولان به اوضاع مالی و پاداشی این تیم رسیدگی کنند اما در حال حاضر قول و وعده بی نتیجه است.

مسئولان استقلال در پی آن هستند که با تهیه پول به بازیکنان پاداش دهند.

گفتنی است مسئولان استقلال با توجه به 2 پیروزی اخیر مقابل سپاهان و سایپا در تلاش هستند پاداشی به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت کنند.

استقلالی‌ها این روزها با مشکلات مالی مواجه هستند اما قصد دارند تا یکشنبه هفته آینده با تهیه پول، به بازیکنان پاداش دهند.

این در حالی است که بازیکنان به افشارزاده اعلام کردند که قول و قرار برای آنها فایده و نتیجه ای ندارد و این مدیر تنها باید تمام تلاش خود را به کار ببرد که مسائل مالی را حل و فصل کند و شرایط را برای اعضای این تغییر دهد.

شنیده می شود که مسئولان استقلال در پی این هستند که از طریق حامی مالی و فدراسیون اوضاع را تغییر دهند اما این اتفاق رخ نداده است و حامی استقلال نیز بدقولی کرده است و از طرف دیگر فدراسیون نیز دردی از آبی ها دوا نمی کند.

شایان ذکر است افشارزاده قول یکشنبه را داده است اما فعلا پولی در بساط استقلالی‌ها نیست و اعضای تیم باید منتظر پاداش 2 برد بمانند.

**چه کسی مانع حضور حنیف شد/جشن تولدی که حاشیه ساز نشد!

مهدی رحمتی در هتل جشن تولد خود را برگزار کرد اما این در حالی است که قرار بود حنیف عمران زاده نیز در این مراسم حاضر شود اما مانع از این اقدام شدند.

قرار بود جشن تولد سیدمهدی رحمتی با حضور حنیف عمران زاده برگزار شود اما یک خبرچین این موضوع را به کادرفنی استقلال اطلاع داد و آنها هم برای جلوگیری از حواشی، همزمان با تولد رحمتی، جلسه فنی گذاشتند!

گفتنی است یک نفر این موضوع را به کادرفنی استقلال خبر داد و استقلالی ها هم چون می دانستند باتوجه به اختلاف قلعه نوعی و رحمتی چاپ تصاویر مربوط به حضور حنیف در تولد سیدمهدی حاشیه ساز می شود، همزمان با تولد رحمتی، جلسه فنی بازی استقلال و سایپا را برگزار کردند تا حنیف نتواند در این جشن دوستانه شرکت کند!

قرار بودطبق هماهنگی های به عمل آمده حنیف با حضور در این جشن، صورت رحمتی را کیک مالی کند اما وقتی برخی مانع حضور حنیف شدند، زحمت این کار گردن میلاد میداوودی افتاد و این بازیکن سابق استقلال هم حسابی از خجالت رحمتی درآمد.

شایان ذکر است جشن تولد 33 سالگی سیدمهدی رحمتی در حالی در هتل المپیک تهران با حضور بازیکنان پیکان و میلاد میداوودی برگزار شد که قرار بود حنیف عمران زاده و یکی 2 بازیکن دیگر استقلال هم در این جشن تولد شرکت کنند که اعضای تیم استقلال و مربیان تیم به نحو قابل توجهی مانع از این حضور شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار