شهباززاده هدف اصلی استقلالی ها؛

مهاجم استقلال و برنامه آقای گلی!

اعضای تیم استقلال با شرایطی خاص در بازی ها حضور دارد اما این در حالی است که برنامه استقلالیها روی آقای گلی است و قصد دارند این اتفاق را عملی کنند.

مهاجم استقلال و برنامه آقای گلی!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سجاد شهباززاده با گلي که در نيمه اول به سايپا زد موفق شد دهمين گل فصلش را به ثمر برساند و حالا فقط دو گل تا رسيدن به لوسيانو ادينهوي 12 گله فاصله دارد.

گفتنی است ارش برهانی در لیگ هشتم و رضا عنایتی در لیگ چهارم و پنجم آقای گل لیگ‌برتر شده اند و حالا آبی ها امیدوار هستند چهارمین آقای گل خود را در تاریخ لیگ‌برتر در این فصل معرفی کنند. از آن گذشته باتوجه به اینکه هر سه این بازیکنان هم اکنون در استقلال بازی می‌ کنند، می‌ توانند زنگ خطر برای خط دفاع های قدرتمند لیگ باشند.

شایان ذکر است بعد از استقلال حداکثر هر تیم 2 عنوان آقای گلی را داشته است. مثل پرسپولیس سال 82 و 86 که دایی و محسن خلیلی را به عنوان آقای گل معرفی کرد. البته خلیلی به طور مشترک این عنوان را به دست آورده بود.

شایان ذکر است استقلال مي‌تواند براي چهارمين بار آقاي گل ليگ حرفه اي را در جمع خود داشته باشد، اگر سجاد شهباززاده مثل تمام 7، 8 بازي اخير گل بزند، آنگاه در جدول رده‌بندي از ادينهو بالاتر قرار مي‌ گيرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار