مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را کسب و به صدر جدول صعود کنیم.

سعداوی: امیدوارم با کسب 3 امتیاز به صدر جدول صعود کنیمنعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: با توجه به اردویی که در امارات برگزار کردیم در حال حاضر شرایط تیم خوب است و تمام بازیکنان از آمادگی قابل قبولی برخوردار شدند و توانستند که از هر لحاظ با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی بیان کرد: بازی در مقابل استقلال خوزستان از شرایط بسیار خاص و حساسیت ویژه برخوردار است چرا که این بازی دربی استان نیز به حساب می‌آید و با توجه به عملکرد خوب تیم استقلال خوزستان در نیم فصل دوم مطمئنا این تیم با انگیزه بسیار بالایی در مقابل ما ظاهر خواهد شد.

سعداوی تصریح کرد: با توجه به اینکه شروع نیم فصل دوم ما با 3 امتیاز بود از این موضوع بسیار خرسندیم و توانستیم که گام اول را محکم برداریم.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود: در بازی امروز امیدوار هستیم که در وهله اول یک بازی زیبا و تماشاگر پسند از خود به نمایش بگذاریم و با حمایت و حضور هواداران عزیز نیز بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را نیز کسب و به صدر جدول صعود نماییم. البته نکته قابل توجه این است که در بازی امروز کار سختی در پیش رو خواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیم نیز افزود: خوشبختانه مصدوم و محروم بذاریم و می‌توانیم از حضور تمام بازیکنان در این بازی بهره ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کماکان منتظر رسیدگی به بحث بازیکنان سرباز هستیم و امیدوارم مسئولان مربوط محترم با توجه به در نظر گرفتن تیم ما و نمایندگان دیگر از جمله پرسپولیس- تراکتورسازی و نفت تهران اجازه حضور بازیکنان سرباز را بدهند و ما بتوانیم نماینده شایسته‌ای در رقابت‌های آسیایی باشیم. ناگفته نماند که تیم ما با توجه به شرایط حاکی که پیش رو دارد و نیازمند تقویت هرچه بیشتر می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار