محمدرضا شفیعی گفت: سال گذشته فیلم اولی‌های خوبی در جشنواره حضور داشتند اما هنوز فیلم آنها اکران نشده و مدیران باید بستر بهتر دیده شدن فیلم‌های خوب جوانان را فراهم کنند.

محمدرضا شفیعی، تهیه کننده فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» در خصوص ارزیابی خود از سی و سومین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر برای ارزیابی زود است چون هنوز همه فیلمها دیده نشده ولی شنیده‌ها حاکی از این است که فیلم اولی‌های خوبی مثل پارسال در جشنواره حضور دارند.
 
این تهیه کننده ادامه داد: فیلم خوب ساختن با استقبال در گیشه و اکران فیلم ها در سینمای ما دو مقوله متفاوت است، یعنی اینکه فیلم خوب ساخته می شود ولی اکران‌های خوبی به آنها داده نمی‌شود و این موضوع قضیه اکران را از ساخت فیلم جدا می‌کند که جای تاسف دارد.
 
شفیعی افزود: ما فیلم می سازیم ولی در اکران، پخش و دیده شدن آنها تاثیر قابل قبولی نداریم و این مشکل باید حل شود.
 
این تهیه کننده عنوان کرد: سال گذشته فیلم اولی‌های خوبی حضور داشتند ولی فیلم آنها هنوز اکران نشده و مشخص نیست کجا اکران می شوند به هر حال کاری که مدیران باید انجام دهند این است که بستری را برای بهتر دیده شده فیلم های خوب جوانان فراهم کنند.
 
این تهیه کننده بیان کرد: حضور جوان‌ها در جشنواره امسال را مثبت می‌دانم و هر چه جشنواره جوانتر و پویاتر باشد به طور قطع استقبال بهتری صورت می گیرد.
 
وی در خصوص اجتماعی بودن بیشتر فیلم‌ها در جشنواره امسال گفت: به نظر من امسال سبد جشنواره کامل است و ژانرهای مختلفی را شاهد هستیم که هر کدام از آن‌ها می توانند به جذابیت جشنواره کمک کنند.
 
وی افزود: چون در جشنواره امسال جوان‌های فیلمساز زیادی داریم نگاه‌های جدیدتری وارد سینما می‌شود و ساختار فیلم‌ها به لحاظ قصه گویی تغییر می‌کنند که از جنبه‌های خوب فیلمسازی جوانها است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار